عبور خیره کننده ماوریکس از راکتس با درخشش دونچیچ ۴۱ امتیازی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های NBA، بامداد امروز (دوشنبه) پنج دیدار برگزار شد که در اولین دیدار، دالاس ماوریکس موفق شد با یک نمایش تاثیرگذار میزبان خود هیوستون راکتس را با بازی درخشان ستاره اش، لوکا دونچیچ، ۱۲۳-۱۳۷ شکست دهد و به پنجمین برد پیاپی خود دست یابد.

راکتس که پیشتر هشت پیروزی پیاپی کسب کرده بود، در این دیدار برای سومین بار متوالی شکست خورد. این تیم از ابتدا تا انتهای بازی از حریف دالاسی خود عقب بود و در هیچ مقطعی از بازی نتوانست به برتری برسد.  

بازیکنان برتر

لوکا دونچیچ (۴۱ امتیاز و ۱۰ پاس گل) همراه با کریستاپس پورزینگیس (۲۳ امتیاز و ۱۳ ریباند) توانستند دو دبل دبل به ثبت برسانند و تیم هارداوی جونیور (۳۱ امتیاز) نیز با امتیازات خود این مثلث را کامل کرد.

برای راکتس، جیمز هاردن اگرچه از ۱۵ شوت سه امتیازی ۱۳ شوت را از دست داد، اما با ۳۲ امتیاز و ۱۱ پاس گل دبل دبل کرد. کلینت کاپلا موفق شد ششمین بازی ۲۰ ریباندی خود را به ثبت برساند و با ۲۱ امتیاز و ۲۲ بورد نمایش موثری را برای تیم خود ارائه دهد. سهم راسل وستبروک از امتیازان هیوستون ۲۷ امتیاز بود.

نتایج کوارترها:

کوارتر نخست: ماوریکس ۴۵-۲۹ راکتس

کوارتر دوم: ماوریکس ۳۳-۳۱ راکتس

کوارتر سوم: ماوریکس ۲۷-۳۵ راکتس

کوارتر چهارم: ماوریکس ۳۲-۲۸ راکتس

در حال حاضر، دالاس ماوریکس (۵-۱۱) و هیوستون راکتس (۶-۱۱) به ترتیب در جایگاه های چهارم و ششم جدول کنفرانس غرب قرار دارند.

 نتایج دیدارهای امروز:

دالاس ماوریکس ۱۳۷-۱۲۳ هیوستون راکتس

نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۹-۱۳۴ لس آنجلس کلیپرز

فینیکس سانز ۱۰۴-۱۱۶ دنور ناگتس

بروکلین نتس ۱۰۳-۱۰۱ نیویورک نیکس

ساکرامنتو کینگز ۱۱۳-۱۰۶ واشینگتن ویزاردز

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت