عبور میلواکی از دیترویت با نمایش موثر یانیس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیگر دیدار از هفته پنجم رقابت های NBA، امروز (یکشنبه) میلواکی باکس با نتیجه ۹۰-۱۰۴ بر میهمان خود دیترویت پیستونز پیروز شد و روند بردهای متوالی خود را به رقم هفت رساند.

 پیستونز که برای دومین بار متوالی به ستاره خود بلیک گریفین استراحت داده بود، از هفت بازی اخیر خود شش بازی را با شکست پشت سر گذاشته است.

امتیازآورترین بازیکنان

یانیس آنته توکومپو با ۲۸ امتیاز و ۱۰ ریباند نمایش موثری را برای باکس ارائه داد. از دیگر بازیکنان میلواکی که موفق به کسب امتیاز دورقمی شدند می توان از وسلی متیوز (۱۳) و اریک بلدسو (۱۱) نام برد.

برای پیستونز، دریک رزِ نیمکت نشین ۲۰ امتیاز کسب کرد؛ لنگستون گالووی ۱۳ امتیاز گرفت و آندره دروموند با ۱۲ امتیاز و ۱۷ ریباند، ضمن ثبت یک دبل دبل، بازی موثری را به نمایش گذاشت.

نیمه نخست

میلواکی در کوارتر اول به برتری ۲۴-۲۷ رسید و با نتیجه ای مشابه (۲۳-۲۷) کوارتر دوم را نیز از آن خود کرد و نیمه اول را ۴۷-۵۴ برد.

نیمه دوم

در کوارتر سوم، با لی آپ رز در دقیقه آخر این کوارتر، باکس به برتری ۲۲-۲۳ دست یافت و با نتیجه ۶۹-۷۷ روانه کوارتر پایانی شد. میلواکی در کوارتر چهارم ۱۲ امتیاز نخست را گرفت و در این کوارتر نیز ۲۱-۲۷ پیروز شد و به یک برد قاطع دست یافت.

در حال حاضر میلواکی باکس (۳-۱۳) صدرنشین جدول کنفرانس شرق است و دیترویت پیستونز (۱۱-۵) در جایگاه سیزدهم جدول مذکور قرار گرفته است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت