عربشاهی : پرسپولیس شعبه دوم سایپا شده است

به جز مدیرانی مثل رسول‌پناه و صدری، سایر مدیران و اعضای هیات مدیره پرسپولیس نتوانستند به این باشگاه پولی تزریق کنند و بدهی روی بدهی آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ضیاء عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جز مدیرانی مثل رسول‌پناه و صدری، سایر مدیران و اعضای هیات مدیره پرسپولیس نتوانستند به این باشگاه پولی تزریق کنند و بدهی روی بدهی آوردند. مدیرانی مثل عرب و انصاری‌‌فرد هم مدام پرسپولیس را بدهکار کردند. وزیر ورزش برای برداشتن صدری مرتکب کار بدی شد. وی استعفاء نکرد و مایل به این کار نبود. زیرا خودش با زحمت زیاد بیشتر بدهی‌ها را پرداخت کرد اما آیا مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره می‌توانند آن 30 درصد پولی که بازیکنان می‌خواهند را پرداخت کنند؟

وی افزود: در یکی دو ماه اخیر کل فوتبال ایران از جزئیات بدهی پرسپولیس به پدیده برای رضایت‌نامه گل‌محمدی مطلع شده‌اند اما ذوالفقارنسب که رئیس هیات مدیره این باشگاه شده و به عنوان پیشکسوت احترامش برای ما واجب است، نباید بگوید من از این موضوع بی‌اطلاع هستم. اگر اطلاع ندارد چرا به پرسپولیس آمده است؟

عربشاهی گفت: وزیر ورزش خودش در سایپا مدیریت کرده و اکنون هم پرسپولیس را تبدیل به شعبه دوم سایپا کرده است. از سجادی می خواهم از این کارها دست بردارد. به عنوان پیشکسوت و سینه‌چاک پرسپولیس نان را به نرخ روز نمی‌خوریم که از برخی کارها تعریف کنیم.

بیشتر بخوانید:
ضیا عربشاهی: تمام بدهی به پدیده را انصاری‌فرد باید از جیبش بدهد
عربشاهی: با فتوشاپ مدیریت صدری زیر سوال رفت
ضیا عربشاهی: الهلال نمی‌تواند برابر پرسپولیس قدعلم کند

انتهای پیام /