عصبانیت شدید گری نویل از برخی بازیکنان منچستریونایتد: عملکرد آن‌ها شبیه جوک است!

منچستریونایتد شکست ۲-۰ در خانه شفیلد را ابتدا با پیروزی و سپس با تساوی عوض کرد. این نتیجه و عملکرد، عصبانیت کاپیتان سابق شیاطین سرخ را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ منچستریونایتد در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۳-۳ در خانه شفیلد دست پیدا نکرد. منچستر در ۵۲ دقیقه دو بر صفر عقب افتاد، طی هفت دقیقه سه گل زد و تبدیل به تیم برتر میدان شد، اما دقیقه ۹۰ باز دروازه خود را باز شده دید.

شفیلد در اکثر دقایق تیم برتر میدان بود و بازیکنان یونایتد عملکرد خوبی از خود نشان ندادند. همین موضوع عصبانیت کاپیتان سابق منچستریونایتد را در پی داشت. گری نویل که در تلویزیون اسکای اسپورت حاضر بود، بی‌رحمانه بازیکنان تیم را مورد انتقاد قرار داد:

“عدم تحرک مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و دنیل جیمز چیزی شبیه به جوک است! در تمام طول بازی هیچی از آن‌ها ندیدیم. درسته، خط هافبک تیم ضعیف است؛ اما در خط حمله انتظار بیشتری از آن‌ها داریم.”

گریم سونس، بازیکن اسکاتلندی سابق لیورپول اما، چندان با نویل موافق نبود. او در واکنش به صحبت‌های گری نویل گفت:

“این سه بازیکن در روز خوبشان هر تیمی را نابود می‌کنند. بله پیش می‌آید که فرصت‌هایی را از دست بدهند، اما کاملا توانایی گل ساختن و گلزنی دارند. مارسیال، گاهی اوقات نگاهش می‌کنید و می‌گویید یک بازیکن خارق‌العاده است، بعضی وقت‌ها هم در زمین گم می‌شود. جیمز یک بازیکن خیلی جوان است. تازه به این سطح آمده و مقداری پایین و بالا در بازی‌اش قابل درک است. یا رشفورد، در سن ۲۲ سالگی امید اول تیم برای گلزنی است. آن‌ها در روز خوبشان مهار ناپذیرند”.

دفاع گریم سونس از بازیکنان یونایتد در حالی است که اکثر هواداران این تیم رضایتی از عملکرد بازیکنان خود ندارند. منچستریونایتد با ۱۷ امتیاز از ۱۳ بازی، در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس جای گرفته است.