عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال: دسترسی من را به کارتابل قطع کردند

سراجی گفت: هنوز حکم به من ابلاغ نشده، اما دسترسی من به کارتابل فدراسیون فوتبال بسته شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  روز گذشته اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری جلسه فوری هیئت رئیسه و عزل عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) شدند. حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال شب گذشته اعلام کرد که نامه‌ای مبنی بر عزل عزیزی خادم صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

مهرداد سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:  در واقع ۱۱ نفر در هیئت رئیسه حضور دارند که دو نفر از آن‌ها فعالیت قانونی ندارند. دو عضوی که نایب رئیس هستند پست‌های بلاتصدی تلقی می‌شوند و در واقع جایگاهی در فدراسیون ندارند. ۸ نفر سایر اعضا هستند و یک نفر رئیس فدراسیون، اما باید دو سوم از اعضای به یک موضوع رای بدهند که دو سوم از ۹ نفر باقی مانده می‌شود ۶ نفر و  از نظر من بیش از ۶ نفر از اعضای هیئت رئیسه خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

مهرداد سراجی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۶ ماهه مواجه شده است.

سراجی گفت: هنوز حکم به من ابلاغ نشده، اما دسترسی من به کارتابل فدراسیون فوتبال بسته شده است آن هم در روزی که پنجشنبه و فدراسیون تعطیل است. با این وجود یک بدعت جدید و فرخنده در راه است و اتفاقات خوبی در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد. واقعا باعث سرافندگی فدراسیون فوتبال است که به ارکان قضایی فدراسیون دستور داده شود که چه کاری انجام بدهند.

بیشتر بخوانید :
احضار مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق
دروغ بزرگ سخنگوی فدراسیون فوتبال رو شد
عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال روز دوشنبه برکنار می‌شود

انتهای پیام/