عطایی: اولویت برگزاری فینال والیبال سالن 12 هزار نفری بود




به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهروز عطایی، درمورد برگزاری دیدار رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما اصراری به برگزاری مسابقه نداریم، اما از طرفی تمرینات خود را هم قطع نکرده و آماده هستیم تا سازمان لیگ تکلیف ما را مشخص کند. اگر به فینال راه پیدا می‌کردیم محل برگزاری بازی برای‌مان مهم بود، اما حالا اهمیت چندانی ندارد. بدون شک میزبانی در تهران برای ما بهتر است، اما با برگزاری مسابقات در تبریز هم مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: نمی‌توان همیشه به موضوعات نگاه منفی داشت. فراموش نکنیم که فدراسیون از ابتدا اعلام کرد که اولویت‌شان برای برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر سالن 12 هزار نفری آزادی است، اما اگر به هر دلیلی این سالن آمده نشد تیم‌ها باید به تبریز یا ارومیه بروند. قطعاً برگزاری بازی‌ها در آزادی از بعد رسانه‌ای و تبلیغات تاثیر بیشتری خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال کاله عنوان کرد: در نامه‌ای که 8 اسفند ماه به تیم‌ها ارسال شد هم اعلام کردند که سالن 12 هزار نفری در اختیار فدراسیون قرار نگرفته و به همین دلیل تیم‌ها باید به تبریز بروند، اما بعد از مدتی با رایزنی‌هایی که انجام شد این سالن در اختیار فدراسیون والیبال قرار گرفت. به هر حال ما تمرینات خود را قطع نکرده‌ایم، اما نمی‌دانیم که فشار تمرینات را باید کم کنیم یا زیاد، چون زمان برگزاری مسابقه هنوز به ما اعلام نشده است.

عطایی درخصوص برنامه‌های تیم ملی جوانان و جلسه‌ای که اخیراً با داوری، کولاکوویچ و خوش‌خبر داشت، گفت: ما برنامه‌های خود را اعلام کردیم و در چند روز آینده اسامی اعضای کادر فنی هم اعلام خواهد شد. جلسه بسیار خوبی هم با ایگور کولاکوویچ داشتیم. به هر حال ما بازی‌های بسیار مهمی درپیش داریم و نیاز است که بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: به عقیده من تیم ملی جوانان کنونی توانایی کسب مدال جهانی را دارد. در همین راستا تعامل بسیار خوبی با سرمربی تیم ملی داشتیم. ما به خوبی شرایط تیم بزرگسالان را هم درک می کنیم و به همین دلیل سعی کردیم تعامل دو طرفه و منطقی داشته باشیم. ما برنامه‌های خود را تنظیم کردیم و برای برگزاری بازی‌های دوستانه باید رایزنی‌های خود را شروع کنیم. درمورد کادر فنی هم بگویم که تغییر خاصی نخواهیم داشت و شاید مجبور باشیم در برخی سمت‌ها دست به تغییر بزنیم.

منبع: فارس