علت عقب‌نشینی قلعه‌نویی مشخص شد

علت عقب‌نشینی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  با مخالفت امیر قلعه‌نویی با لغو بازی‌های هفته دهم لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد برنامه این بازی‌ها طبق زمان‌بندی از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

امیر قلعه‌نویی مایل بود تمرینات تیم ملی از ۲۰ آبان در تهران آغاز شود در حالی که سازمان لیگ در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ برای برگزاری بازی‌های هفته دهم برنامه ریزی کرده است. اگر بحث درخواست امیر قلعه‌نویی در مورد تغییر زمان بندی بازی‌های هفته دهم در میان نبود اصلا جلسه‌ای میان سرمربی تیم ملی و مهدی تاج و رئیس کمیته مسابقات برگزار نمی شد. نکته‌ای که موجب عقب نشینی امیر قلعه‌نویی شد درخواست جواد نکونام برای برگزاری بازی‌های هفته دهم بود.

او حتی به سازمان لیگ اعلام کرد حاضر است بازی با تراکتور زودتر برگزار شود اما لغو نشود اما استادیوم آزادی اعلام کرد به دلیل میزبانی از نساجی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نمی تواند زودتر از شنبه میزبان بازی استقلال باشد.

در نهایت امیر قلعه‌نویی پا پس کشید تا از سوی کادر فنی تیم استقلال و تماشاگران این تیم متهم به برهم زدن نظم بازی‌های استقلال و روند رو به جلوی این تیم نشود و اعلام کرد تنها خواسته اش این است که بازی‌های هفته دهم یک روز زودتر برگزار شود.

انتهای پیام/