علی امیری: هوایی کردن سرمربی یک تیم دیگر اخلاقی است؟

مدیرعامل نساجی گفت: آیا چون من زمانی در استقلال مسئولیت داشتم باید منافع باشگاه نساجی، مردم مازندران و هزینه هایی که مالک باشگاه انجام می دهد را زیر پایم بگذارم

علی امیری، مدیرعامل نساجی گفت : طبیعی است آقای حجت نظری به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال چنین حرفی را بزنند اما من به عنوان نماینده و مدیرعامل باشگاه نساجی باید از منافع باشگاه و تیمم دفاع کنم. از آقای نظری سوال می کنم آیا هوایی کردن یک سرمربی برای فسخ قرارداد رعایت اصول اخلاقی است؟

وی افزود:آقای نظری در جلسه با مدیریت باشگاه نساجی حضور پیدا کرد و پیشنهاد باشگاه ما را شنید، او حتی مدعی شد نظر ما را به هیات مدیره استقلال منتقل می کند اما به یکباره شاهد فسخ قرارداد سرمربی تیممان بودیم. ما در حال برنامه ریزی برای لیگ بیستم بودیم، به سرمربی تیممان اعتماد کردیم، طبق برنامه های او پیش رفتیم، بازیکن جذب کردیم، اردوی کیش را هماهنگ کردیم اما در عرض 3 روز همه وضعیت نساجی را به هم ریختند و مدعی هستند کار اخلاقی انجام داده اند.

مگر من زمانی که در استقلال حضور داشتم کم کاری کردم؟

علی امیری گفت: آیا چون من زمانی در استقلال مسئولیت داشتم باید منافع باشگاه نساجی، مردم مازندران و هزینه هایی که مالک باشگاه انجام می دهد را زیر پایم بگذارم؟ مگر من زمانی که در استقلال حضور داشتم کم کاری کردم؟ آن زمان هر بازیکنی که مد نظر مدیریت و کادر فنی استقلال بود را جذب کردم چون وظیفه ام این کار بود. الان هم وظیفه ام این است که در خدمت باشگاه نساجی باشم و از حق این تیم دفاع کنم. من فکر نمی کنم هیچ فردی به لحاظ حرفه ای در کار خود کم کاری کند، چون این کار انسانی نیست.

بیشتر بخوانید:
فکری: از اول میگفتند تمرکزت روی نساجی باشد به استقلال فکر نمی کردم
درخواست اعاده حیثیت باشگاه نساجی مازندران از محمود فکری
تارتار در حال بررسی شرایط نساجی مازندران

انتهای پیام/