علی خسروی: داور ما 3 سال است که با یک لباس داوری می‌کند

داوران هنوز بابت این فصل پولی نگرفته‌اند و لباس آستین بلند ندارند.گفتند سازمان لیگ با افزایش حق الزحمه داوران مخالفت کرده است که بعید می‌دانم درست باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی خسروی عضو کمیته داوران گفت:داوران هنوز بابت این فصل پولی نگرفته‌اند و لباس آستین بلند ندارند.گفتند سازمان لیگ با افزایش حق الزحمه داوران مخالفت کرده است که بعید می‌دانم درست باشد. داور ما 3 سال است که با یک لباس داوری می‌کند. مگر ما در ارنج تیمها دخالت می‌کنیم که آنها می‌خواهند در چیدمان داوری دخالت کنند؟قبول دارم که داوران ما زیاد اشتباه می‌کنند و در زمین هم خیلی عصبانی می‌شوند.

وی افزود: سطح داوری ما از فوتبالمان بالاتر است چرا که داوران ما به دنبال قضاوت در فینال جام جهانی هستند اما تیم ما هنوز نتوانسته از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.وضعیت حقوق داوران خانم ما فاجعه است و آنها از همسرانشان یا والدینشان پول توجیبی می‌گیرند. خیلی از داوران خانم ما که شاغل هستند، نمی‌خواهند داوری کنند چون کارشان را از دست می‌دهند. باید تجهیزات وی ای آر شرکت روسی را فیفا تائید کند. قرار است در بهمن ماه هیاتی از فیفا بیاید و به داوران و کمک داوران ما آموزش وی ای آر بدهد.

بیشتربخوانید:
علی خسروی: از طرف داوران به رییس‌جمهور نامه ننوشته اند
خسروی: VAR به جای داور تصمیم می‌گیرد/ مهدی طارمی پنالتی را گرفت
خسروی: پنالتی های اولسان صحیح بود/ هیچ پنالتی برای پرسپولیس رخ نداد

انتهای پیام /