علی دایی به اصفهان نرفت / تیم ملی ، پرسپولیس یا یک تیم تهرانی گزینه‎‌های شهریار

پرسپولیس، پیکان یا تیم ملی ایران می توانند در روزهای آتی برای دایی خوش یمن باشند و او را بعد از دوری هشت ماهه از فوتبال ایران به لیگ برتر یا بازی‌های بین المللی برگردانند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ؛ در روزهای گذشته شایعه حضور علی دایی روی نیمکت ذوب آهن آنقدر قوی شد که برخی خبرگزاری ها حتی خبر توافق شهریار با باشگاه اصفهانی را تبدیل به تیتر یک خود کردند. دایی اما ساعاتی بعد از این گمانه زنی هرگونه توافق با این باشگاه را رد و اعلام کرد به دلیل مسایل شخصی و خانوادگی تمایلی به حضور در تیم های خارج از تهران ندارد. هرچند مذاکرات چند ساعته با مدیران باشگاه ذوب آهن انجام شده بود اما علی دایی تصمیم گرفت در آخرین لحظات قید حضور در اصفهان را بزند.

در این بین اما شاید برای کسانی که دایی را از نزدیک می شناسند رد این پیشنهاد از سوی او چندان شوک آور نبوده است. کاپیتان سابق تیم ملی ایران که از مرداد 1385 وارد حیطه مربیگری در لیگ برتر شده بود اصولا از تهران خارج نشده است. کافی است نگاهی به تیم های تحت هدایت او بیاندازیم؛ سایپا، پرسپولیس، صبای قم، نفت تهران، راه آهن و باز هم سایپا تیم هایی هستند که همگی در تهران حضور داشتند و حتی صبای قم نیز بواسطه مربیگری دایی تمریناتش را در تهران انجام میداد.

دایی اما چرا پیشنهاد ذوب آهن را رد کرد؟

آیا صرفا مسایل خانوادگی و زندگی شخصی است که او را در تهران نگه داشته است؟ طبعا خیر. پرسپولیس یکی از تیم های جذاب لیگ برتر امسال است که به دلیل سومدیریت و اختلاف انصاری فرد با اعضای هیات مدیره دچار چالش جدی شده است و بازگشت سرمربی موفق این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین پیکان نیز با حسین فرکی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و حالا دو تیم تهرانی پیش روی دایی است.

همچنین تیم ملی ایران نیز بعد از رفتن مهدی تاج، گزینه مربی خارجی را دورتر از همیشه می بیند و حضور یحیی گل محمدی نیز به دلیل عدم صدور رضایت نامه توسط شهرخودرو به طور قطع تضمینی نیست. علی دایی تنها گزینه ایرانی تیم ملی است که خارج از گود قرار دارد.

پرسپولیس، پیکان یا تیم ملی ایران می توانند در روزهای آتی برای دایی خوش یمن باشند و او را بعد از دوری هشت ماهه از فوتبال ایران به لیگ برتر یا بازی‌های بین المللی برگردانند.