«علی دایی» گزینه نهایی داخلی فدراسیون فوتبال؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران نزدیک پنج ماه است که سرمربی ندارد و درواقع بعد از رفتن کی روش، فدراسیون فوتبال در بحران عجیب انتخاب سرمربی برای تیم ملی گیر کرده است و در کمال شگفتی به همین دلیل دو فیفادی را نیز از دست دادیم؛ در حالی که تمام تیم های آسیایی که مدعی قهرمانی در جام ملت های آسیا و حضور در جام جهانی هستند از الان برنامه های خود را پیش می برند.

گزینه های مختلفی این روزها بار دیگر در رسانه ها برای مربیگری تیم ملی سر زبان ها افتاده است. یک روز صحبت از کلینزمن می شود اما فردای همان روز خبری مخابره می شود که کلینزمن به فدراسیون فوتبال ایران بابت مسایل تحریم، پاسخ منفی داده است.

جدیدترین گزینه مربیگری که این روزها مطرح شده؛ علی دایی است! برای هواداران فوتبال این اسم اصلا غریبه نیست اما نگرانی هایی را نیز در بردارد چرا که دایی یک بار این فرصت را داشته که خودش را اثبات کند اما با توجه به برخی اتفاقات ، پرحاشیه ترین تیم ملی تاریخ در اختیار دایی قرار گرفت و او بدترین نتایج را در آن برهه کسب کرد! کسب تساوی یک بر یک مقابل امارات و شکست دور از انتظار مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی، منجر به اخراج شهریار فوتبال ایران شد که مربیگری را به تازگی شروع کرده است.

محمود شیعی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خبر مربیگری دایی را تکذیب نکرد و صرفا گفت در این خصوص اظهارنظر نخواهد کرد. همین امر باعث شده تا شایعات مربیگری دایی بیش از پیش تقویت شود.

خبرنگار: سپهر خرمی