عملکرد ضعیف طارمی؛ پورتو در لیگ اروپا ناکام ماند +عکس

مهاجم ملی پوش کشورمان برای پورتو در لیگ اروپا نتوانست مثل همیشه بدرخشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا، پورتو در فرانسه میهمان لیون بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید..

دیدار رفت را پورتو با یک گل شکست خورده بود و در مجموع با نتیجه باخت دو بر یک نتوانست راهی دور بعد شود. مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه 75 وارد زمین شد.

با نگاه به آمار ستاره ایرانی در ترکیب پورتو در این بازی  متوجه می شوید تلاش های طارمی برای فرار از شکست و حذف از لیگ اروپا بی فایده بوده است.

مهاجم ایرانی 16 دقیقه در میدان حضور داشت. با نگاه به نقشه حرکتی-حرارتی او متوجه می شوید مهاجم سابق پرسپولیس در این بازی نتوانست به دورازه لیون نزدیک شود تا شانس خود را برای بازی کردن دروازه رقیب امتحان کند.

طارمی در این بازی گلی نزد و پاس گلی نداد. همچنین این بازیکن ایرانی شوتی به دروازه یا چارچوب دروازه در مدت 16 دقیقه نتوانست بزند.

مهاجم ایرانی 6 بار در این دیدار لمس به توپ داشته و در پاس هایش هم دقت کافی را نداشت و تنها 33 درصد از پاس هایش را به مقصد رساند.

در کل طارمی در بازی رفت مقابل لیون درلیگ اروپا هم کم فروغ ظاهر شد و بر خلاف درخشش های بی نظیرش در لیگ پرتغال در لیگ اروپا موفق نبود.

طارمی با این عملکرد نه چندان خوبش در نهایت نمره متوسط 6.6 را گرفت تا جزو بازیکنان متوسط میدان شناخته شود و درخشش همیشگی اش را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تمجید رسانه پرتغالی از طارمی؛ ستاره ایرانی استاد پنالتی است +عکس
اخطار فیفا به تیم طارمی / پول بازیکن برزیلی را پرداخت کنید
ارزیابی عملکرد لژیونرها؛ طارمی موثر و دونده

انتهای پیام/