غفوری: با گرفتن استخر بهتر است فدراسیون را هم تعطیل کنند/ پاداش مدال تاریخی جاکارتا را دادند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نادر غفوری درخصوص حاشیه‌هایی که این روزها پیرامون استخر آزادی در حال رخ دادن است، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه باید گفت. کمترین توقع ما از شرکت توسعه و تجهیز این است که خانه شناگران را به آنها برگرداند. کارایی استخر آزادی از ابتدا برای رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو بوده است و نمی‌دانم چرا حالا می‌خواهند آن را در اختیار فدراسیون غریق نجات قرار دهند.

ملی‌پوش اسبق واترپلو عنوان کرد: اتفاقات خوبی در فدراسیون ما رخ داد و بعد از 44 سال واترپلو توانست مدال آسیایی کسب کند. آقایان بهترین پاداش را به تیمی که بعد از 44 سال برای ایران افتخارآفرینی کرد، دادند. گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که حس می‌کنم برخی‌ها دنبال زمین زدن رئیس فدراسیون هستند؛ شاید هم دست‌هایی پشت پرده است.

داور بین‌المللی واترپلو خاطرنشان کرد: اقدامی که آقایان می‌خواهند انجام دهند مثل این است که دریاچه قایقرانی را در اختیار فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قرار دهند. برخی تصمیمات اصلاً طبیعی نیست. استخر آزادی از ابتدا با نظر مهندسان خارجی و برای بازی‌های آسیایی به منظور برگزاری مسابقات رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو ساخته شد. اگر قرار است این استخر را از ما بگیرند، بهتر است فدراسیون را هم تعطیل کنند.

رئیس کمیته فنی واترپلو ادامه داد: من به نمایندگی از تمام بازیکنان تیم ملی واترپلو این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم. زمانی که خودم بازیکن بودم، در این استخر تمرین می‌کردم و از آن به بعد هم حدود 10 رئیس فدراسیون را دیدم که از این استخر استفاده کردند. گاهی با خودم فکر می‌کنم که آقایان از کسب مدال آسیایی واترپلو ناراحت هستند و شاید هم کدورت شخصی با رئیس فدراسیون دارند که اندک امکانات فدراسیون را هم از وی می‌گیرند. 

وی گفت: فدراسیون نجات غریق مدت‌ها کلاس‌ها و برنامه‌های خود را در یک استخر 10 در 5 برگزار می‌کرده و هیچ مشکلی نداشت. بارها هم ما استخر 9 دی را در اختیار آنها قرار دادیم و تعامل خوبی با هم داشتیم. حالا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که آقایان این تصمیم را گرفته‌اند.

منبع: فارس