غلبه اسپرز بر ناگتس / تلاش های جوکیچ به داد ناگتس نرسید

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سن آنتونیو اسپرز و دنور ناگتس جمعه برای برگزاری ششمین دیدار پلی آف خود در تقابل با یکدیگر قرار گرفتند و علیرغم آن که نیکولا جوکیچ 43 امتیاز کسب کرد نتوانست مانع از باخت دنور شود و این تیم بازی را 103-120 به اسپرز واگذار کرد تا دو تیم در مجموع شش بازی به تساوی 3-3 برسند.

جوکیچ، بازیکن سنتر دنور، که به مهارت پاس دادن های عالی معروف است در دیدار ششم نقش یک فوروارد امتیازآور را بازی کرد و با 43 امتیاز، 12 ریباند و 9 پاس گل نزدیک بود یک تریپل دبل به ثبت برساند اما از آنجا که تعداد پاس های گل او به 10 نرسید، به دبل دبل بسنده کرد. او در پایان دیدار گفت: “شاید این بهترین عملکرد زندگی حرفه ای من بود اما کافی نبود.” جوکیچ از 30 شوت 19 شوت را وارد سبد کرد و از 4 پرتاب آزاد 3 پرتاب موفق داشت.

بازیکن صرب دنور در کوارتر اول با گرفتن یک ریباند هجومی و به دنبال آن یک فلوتر، جاكوب پولتل مدافع اسپرز را فریب داد و در همان دقایق اول عرض اندام کرد. گرچه او در نیمه اول 16 امتیاز گرفت، اما این نیمه 60-64 به سود اسپرز پایان یافت. جوکیچ در کوارتر سوم هم به امتیاز گیری خود ادامه داد و با کسب 17 امتیاز تلاش کرد تیم خود را به اسپرز برساند، با این حال اسپرز کوارتر سوم را با اختلاف 5 امتیاز از آنِ خود کرد. این تیم 8 امتیاز نخست را در کوارتر چهارم هم به خود اختصاص داد و تلاش های جوکیچ و 10 امتیاز پایانی او هم کاری از پیش نبرد.

دیدار هفتم این دو تیم که تعیین کننده تیم حاضر در نیمه نهایی کنفرانس غرب خواهد بود، یکشنبه صبح در پپسی سنتر به میزبانی دنور برگزار خواهد شد و برنده مسابقه در نیمه نهایی به مصاف پورتلند تریل بلیزرز خواهد رفت.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای