غلبه سلتیکس بر تاندر با درخشش کایری اروینگ

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های ان بی ای، یکشنبه شب دو تیم بوستون سلتیکس و اوکلاهاما سیتی در مقابل هم صف آرایی کردند و بوستون موفق شد در تی‌دی گاردن، ورزشگاه خانگی خود، اوکلاهاما سیتی را با نتیجه 134-129 مغلوب کند.

کایری اروینگ با 30 امتیاز و 11 پاس گل سهم عمده ای در پیروزی بوستون سلتیکس داشت.

این برد چهارمین پیروزی متوالی سلتیکس و نهمین پیروزی از ده دیدار اخیر این تیم بود. بعلاوه، برد بوستون باعث توقف روند پیروزی های هفت گانه تاندر شد.

پل چرج با 5 پرتاب موفق از پشت منطقه سه امتیازی 37 امتیاز برای تاندر گرفت.

اروینگ در حالی که تنها 23 ثانیه به پایان بازی مانده بود با یک فلوتر حیاتی باعث برتری بوستون شد.

وستبروک یک بار دیگر بازی خوبی برای تاندر به نمایش گذاشت. او با 22 امتیاز، 16 پاس گل و 12 ریباند موفق به ثبت تریپل دبل شد اما در 8 ثانیه پایانی با از دست دادن توپ، تیم حریف را در دستیابی به پیروزی همراهی کرد.

تاندر درست پس از پرتاب فلوتر اروینگ، سه امتیاز توسط جِرمی گرنت به دست آورد. هنگامی که جیسون تیتوم دومین پرتاب آزاد خود را از دست داد، جِرمی گرنت مجددا صاحب توپ شد تا امیدهای اوکلاهاما سیتی را زنده نگه دارد.

وستبروک در حالی که به سوی سبد می دوید توپ را از دست داد و از طرفی تیتوم در سوی دیگر زمین هر دو پرتاب آزاد خود را گل گرد.

در هفت دقیقه پایانی کوارتر سوم، اوکلاهاما سیتی از بوستون پیش افتاد اما بوستون حملات خود را دوباره آغاز کرد و برتری را صاحب شد. مارکوس اسمارت با پرتاب سه امتیازی خود مالکیت بوستون را تایید کرد تا این تیم در یک روند 0-14 همچنان بر تاندر بتازد.

برای بوستون، 8 بازیکن از جمله اروینگ امتیازات دو رقمی کسب کردند.

در حال حاضر بوستون تیم سوم جدول کنفرانس شرق و تاندر تیم سوم جدول کنفرانس غرب است.

نتایج دیدارهای یکشنبه شب:

بوستون سلتیکس 134-129 اوکلاهاما سیتی

ممفیس گریزلیز 96 – 84 نیویورک نیکس

لس انجلس کلیپرز 103 – 121 تورنتو رپترز

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای