غلبه سلتیکس بر ویزاردز / نهمین برد پیاپی بوستون

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های لیگ NBA، بامداد امروز (پنج شنبه) بوستون سلتیکس با نتیجه 133-140 مقابل میهمان خود واشینگتن ویزاردز به پیروزی رسید و روند پیروزی های پیاپی خود را به 9 برد گسترش داد.  

امتیازآورترین بازیکنان

کمبا واکر با 25 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس گل بیشترین امتیاز را برای سلتیکس گرفت. علاوه بر واکر، شش بازیکن دیگر سلتیکس از جمله جیسون تیتوم (23) و جیلن براون (22) نیز امتیازات دو رقمی گرفتند.

بردلی بیل با 44 امتیاز، 5 ریباند و 6 پاس گل امتیازآورترین بازیکن ویزاردز و زمین شد اما این امتیاز بالا هم نتوانست راهگشا باشد، چرا که این تیم از هفت بازی اخیر خود شش بازی را باخته است.

نیمه نخست

کوارتر اول با تساوی 34-34 به پایان رسید اما در کوارتر دوم، سلتیکس با اختلاف اندک به برتری 32-34 دست یافت و نیمه اول را 66-68 برد.

نیمه دوم

بوستون در کوارتر سوم هم به برتری 30-34 رسید و علیرغم تلاش ویزاردز برای کامبک در کوارتر چهارم، این تیم در نیمه دوم هرگز نتوانست به برتری برسد و فاصله امتیازات را به کمتر از 3 برساند. کوارتر پایانی با اختلاف تنها یک امتیاز 37-38 به سود سلتیکس تمام شد و بوستون نهایتا پیروزی را از آن خود کرد.

در حال حاضر بوستون سلتیکس (1-9) صدرنشین جدول کنفرانس شرق است و واشینگتن ویزاردز (7-2) در رده چهاردهم جدول مذکور قرار دارد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت