غلبه مجیک بر رپترز با شوت حیاتی آگوستین / پیروزی اسپرز بر ناگتس در دور اول پلی آف+فیلم

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، بازی دو تیم اورلاندو مجیک و تورنتو رپترز از کنفرانس شرق در دیدار اولشان در دور اول پلی آف با نتیجه 101-104 به سود اورلاندو پایان یافت.

دی جی آگوستین با کسب 5 امتیاز پایانی بازی از جمله یک پرتاب سه امتیازی بسیار مهم در 3 ثانیه آخر به بازیکن کلیدی میدان تبدیل شد و اورلاندو با وجود او و شوت های تمام کننده اش توانست تورنتو تیم میزبان را آزار دهد.  

مجیک که از سال 2012 نتوانسته بود به پلی آف صعود کند این بار به عنوان تیم هفتم کنفرانس شرق به این مرحله راه یافت و توانست در دیدار اول بر رپترز، تیم دوم کنفرانس شرق، غلبه کند.

کووای لئونارد با کسب 4 امتیاز متوالی، رپترز را در دقیقه آخر 99-101 پیش انداخت اما آگوستین با یک لی آپ در 45 ثانیه پایانی نتیجه را مساوی کرد و مارک گسال با شوت سه امتیازی خود از کنج زمین پیروزی اورلاندو را رقم زد.

آگوستین و لئونارد هریک 25 امتیاز گرفتند و اوان فورنیر 16 امتیاز کسب کرد. آرون گوردون نیز با 10 امتیاز و 10 ریباند یک دبل دبل به ثبت رساند.

برای رپترز، پاسکال سیاکم 24 امتیاز و 9 ریباند گرفت و کایل لوری علیرغم آن که 8 پاس گل و 7 ریباند به ثبت رساند، هر هفت شوت و هر دو پرتاب آزاد خود را از دست داد و نتوانست هیچ امتیازی کسب کند.

در این دیدار 13 بار برتری تیم ها تغییر یافت ضمن آن که بازی 12 بار نیز به تساوی کشیده شد.

بازی بعدی دو تیم چهارشنبه در تورنتو برگزار خواهد شد.

دیدار دیگری از مرحله پلی آف بین تیم های سن آنتونیو اسپرز (تیم هفتم صعودکننده از کنفرانس غرب) و دنور ناگتس (تیم دوم) برگزار شد که برنده آن اسپرز با نتیجه 96-99 بود.

دمار دروزان با 18 امتیاز و 12 ریباند یک دبل دبل برای اسپرز به ثبت رساند و دریک وایت 16 امتیاز کسب کرد. لامارکوس آلدریج و برایان فوربس نیز هریک 15 امتیاز افزودند تا اسپرز در سراسر بازی تیم برتر زمین باشد.

برای دنور، نیکلا یوکیچ با 10 امتیاز، 14 ریباند و 14 پاس گل یک تریپل دبل به ثبت رساند. گری هریس و جمال موری نیز به ترتیب 20 و 17 امتیاز به دست آوردند.

دیدار بعدی این دو تیم جهارشنبه در دنور برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای