غلبه هیوستون راکتس بر یوتاجز و افزایش رکوردهای هاردن

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته شانزدهم رقابت های ان بی ای، شنبه شب هیوستون راکتس به مصاف یوتا جز رفت تا میزبان خود را در سالت لیک سیتی با نتیجه 98-125 شکست دهد.

جیمز هاردن نوزدهمین بازی 40+ امتیازی خود در این فصل را به ثبت رساند و روند باخت های تیمش در دو بازی متوالی را متوقف کرد.

هاردن با 43 امتیاز، 12 ریباند، 6 توپ ربایی و 4 بلاک یک دبل دبل نیز ثبت کرد و رکورد بازی های متوالی 30+ امتیازی خود را به 26 رساند. او هر 15 پرتاب آزاد خود را گل کرد و راکتس را به دومین پیروزی مقابل یوتا در این فصل رساند. این دو تیم تا کنون 4 بار در این فصل در تقابل با یکدیگر قرار گرفته اند.  

راکتس و یوتا جز که در فصل گذشته در نیمه نهایی پلی آف کنفرانس غرب با هم روبرو شدند در مقایسه با شروع رقابت ها پیشرفت نسبتا خوبی داشته اند.

کنت فرید 16 امتیاز و 12 ریباند به ثبت رساند و جرالد گرین 25( امتیاز) و آستین ریورز ( 16 امتیاز) با گل کردن 10 پرتاب سه امتیازی از 18 تا، روی هم رفته 41 امتیاز گرفتند.

راکتس در این بازی کریس پل، بازیکن گارد خود، را به کار نگرفت تا برای دومین دیدار متوالی استراحت کند.

دوناوان میچل 26 امتیاز برای یوتا گرفت. با این که چهار بازیکن دیگر نیز برای این تیم امتیازات دو رقمی کسب کرده بودند، یوتا فقط 36 درصد از شوت ها را به خود اختصاص داد. یوتا در 12 دیدار پیشین خود 10 پیروزی به دست آورده بود.

راکتس و یوتا در حال حضر در جایگاه های ششم و هفتم جدول کنفرانس غرب قرار دارند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای