غیاثی:بازی سختی برابر کاله داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، محمد عمده غیاثی سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درباره شرایط این تیم پس از گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور گفت: معمولا با شروع رقابت‌ها لیگ تیم‌ها با کمی نوسان رو به رو هستند و تیم ما هم خارج از این قاعده نیست، اما خوشبختانه تیم ما توانست در هر ۳ بازی ابتدایی با برد میدان را ترک کند.

او افزود: درگیر مصدومیت ۲ -۳ بازیکن هستیم و مقداری دستمان بسته است، اما نفرات مورد نظرمان هم جذب شده اند و مشکلی نداریم، اما مسئله‌ای که کمی برای ما اذیت کننده است نفرات مصدوممان است که به صورت ناخواسته به وجود آمده است.  

سرمربی شهرداری ورامین درباره شرایط حمایت از این تیم بیان داشت: تاکنون برخورد خوبی وجود داشته و همه چیز خوب بوده است، شرایط حرفه‌ای رعایت شده است و مشکلی وجود نداشته است.  

غیاثی درباره شرایط تیم برای بازی هفته چهارم این تیم گفت: بازی با یکی از تیم‌های خوب داریم که به خوبی تمرین کرده اند، بازی سختی پیش رو داریم، ما از هفته گذشته دچار سرما خوردگی شدیم و با این شرایط بازی قبل را هم پشت سر گذاشتیم، متاسفانه آرش کشاورزی را نداریم و این شرایط سرما خوردگی هم وجود داردو به امید خدا خوشبینیم که آینده خوبی در این بازی و بازی‌های آینده داشته باشیم.