المپیک 2020 توکیو| فدراسیون جهانی والیبال: قدرت ایران و ایتالیا برابر بود

فدراسیون جهانی والیبال پس از شکست تیم ملی والیبال نوشت: دو تیم ایران و ایتالیا هم قدرت بودند اما ایتالیا در حمله و سرویس عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. این دیدار در چهار ست و با نتایج (۳۰ بر ۲۸)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۱ بر ۲۵) و (۲۵ بر ۲۱) به سود ایتالیا پایان یافت.  

فدراسیون جهانی والیبال پس از شکست ملی پوشان ایران نوشت: ایتالیایی ها و ایرانی ها از نظر قدرت و توانایی به یک اندازه بودند اما طرف اروپایی در حمله و سرویس عملکرد بهتری داشت.

همچنین سیمونه جیانلی پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا پس از پیروزی گفت: این رقابت در دو ست اول واقعا یک نبرد بود اما ما یک بازی خوب کنار هم انجام دادیم و به حریف خود فشار آوردیم. با این حال آنها سرویس خود را بهبود بخشیدند و این ما را در شرایط دشواری قرار داد. در ست چهارم دقت بیشتری داشتیم و تمرکز خود را بهتر حفظ کردیم تا اینکه بازی را در ست چهارم به پایان رساندیم.

تیم ملی والیبال ایران با دو برد و دو باخت در رده پنجم گروه خود قرار گرفت و حضور در جمع چهار تیم برتر گروه و صعود به نیمه نهایی، به بازی با ژاپن بستگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
المپیک 2020 توکیو| دفاع ما لونگ چینی از قهرمانی‌اش در پینگ‌پنگ المپیک
المپیک 2020 توکیو| اولین ها برای کرواسی و نیوزیلند
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| آمار بازی والیبال ایران و ایتالیا

انتهای پیام/