فرانسه 2 – آلمان 1 : آنتوان گریزمن 2 بار توپ را به تور دروازه آلمان نواخت

به گزارش شبکه لحظه  و به نقل از سایت اسکای اسپورت:
در بازی دیشب فرانسه – آلمان، آنتوان گریزمن با 2 گل خود در نیمه دوم توانست پیروزی 2-1 را برای فرانسه و ششمین شکست از ده مسابقه را برای تیم آلمان رقم بزند.

تیم آلمان در نیمه نخست بهتر ظاهر شد و در دقیقه 14 با گل تونی کروس از روی نقطه پنالتی پیش افتاد، اما چندین فرصت را نیز از دست داد.

در نیمه دوم فرانسه بازی بهتری را آغاز کرد و توانست ریتم خود را پیدا کند. در دقیقه 62 گریزمن با یک ضربه سر بسیار زیبا و در یک وضعیت سخت و باور نکردنی گل تساوی را به ثمر رساند و تنها 8 دقیقه پس از آن به واسطه خطایی که هوملس بر روی بلز ماتویدی انجام داد، گل دیگری را نیز از روی نقطه پنالتی وارد دروازه آلمان کرد.

 

 

سقوط تیم آلمان همچنان ادامه دارد و با این باخت آنها تنها با یک امتیاز در قعر جدول این گروه از بازی های  لیگ ملت های اروپا قرار گرفتند. فرانسه با 7 امتیاز در صدر جدول است و در پانزده بازی متحمل شکست نشده است.

آنتوان گریزمن مرد برتر این میدان شناخته شد. او گرچه در نیمه اول کار چندانی برای تیمش انجام نداد اما در نیمه دوم در کمال آرامش و خونسردی توانست با ضربه سر تماشایی اش نقشی تعیین کننده ایفا کند.

در ماه نوامبر فرانسه در ادامه بازیهای لیگ ملتهای اروپا به هلند سفر خواهد کرد و آلمان نیز 4 روز پس از بازی دوستانه با روسیه ، میزبان نارنجی پوشان در شهر گلزنکیرشن خواهد بود

 

مترجم:نسرین صحیحی.