فرانک دی‌‌یانگ : خوشحال بودم که بالاخره از تلویزیون فوتبال می‌بینم

در دوران قرنطینه، فرانک دی‌يانگ در خانه خود در هلندبه تمرین می‌پرداخت اما حالا از بازگشت به تمرینات گروهی خوشحال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فرانک دی‌‌یانگ بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت : در دوران قرنطینه، فرانک دی‌يانگ در خانه خود در هلند به تمرین می‌پرداخت اما حالا از بازگشت به تمرینات گروهی خوشحال است. او به مارکا گفته: احساس خوبی دارم. در هلند تمرین می‌کردم تا در فرم خوب باقی بمانم و حالا حس خوبی دارد که به زمین چمن برمی‌گردیم اما در حال حاضر آماده تمرین کردن نیستیم. در چند هفته آینده می‌توانیم دوباره آماده بازی کردن شویم.
دی‌یانگ درباره دیدار دوباره هم‌تیمی‌هایش در ادامه افزود: مدت‌ها بود که یکدیگر را ندیده بودیم. شاید برای ۲ یا ۳ ماه و این زمانی طولانی است. بازگشت به تمرینات پس از تعطیلات اصولا ۳ یا ۴ است اما این بار نزدیک به ۳ ماه طول کشید و قطعا خوشحال می‌شویم که یکدیگر را ببینیم. فکر می‌کنم همه حس خوبی دارند.
هافبک هلندی بارسا دربار فوتبال در دوران کرونا و محدودیت‌ها گفت: بازی دورتمند مقابل شالکه را دیدم. خوشحال بودم که بالاخره از تلویزیون فوتبال می‌بینم اما واضح است که فوتبال بدون تماشاگران حسی متفاوت دارد. آن‌ها فضای متفاوتی درست می‌کنند و همه‌چیز با حضور آن‌ها بهتر است. خوشبختانه آن‌ها تنها در این فصل حضور ندارند و به زودی می‌توانیم آن ها را ببینیم.

بیشتر بخوانید :

حربه جالب نیمار برای وارد کردن فشار به بارسلونا