فردریک لیونبرگ بعد از شکست مقابل برایتون: بین دو نیمه در رختکن گفتم این آرسنال نیست!

شکست مقابل برایتون در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، نهمین بازی متوالی بدون برد آرسنال بود. اخراج اونای امری نیز تاکنون تاثیری در روند آرسنال نداشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ در دومین تجربه سرمربی‌گری فردریک لیونبرگ روی نیمکت آرسنال، شبی تلخ رقم خورد. توپچی‌ها مقابل چشمان هواداران خود از تیمی که مدت‌ها تجربه موفقی مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتر نداشت، شکست خوردند.

فردریک لیونبرگ که بعد از اخراج اونای امری، به عنوان سرمربی موقت هدایت آرسنال را بر عهده دارد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

“بین دو نیمه گفتم که این آرسنال نیست. شرایط دشواری بود. در نیمه اول چیزی نشان ندادیم. تحرکی نداشتیم و انگار نمی‌خواستیم بازی کنیم. نباید اینطور شروع کرد!”

“در نیمه دوم مقداری بهتر شدیم اما باز هم اعتماد به نفس لازم را در حمله نداشتیم. ما در خانه 45 دقیقه را تقدیم حریف کردیم. نیاز دارم که روی بازگشت اعتماد به نفس بازیکنان کار کنم. این دلواپسی برای هر مربی وجود دارد، فقدان اعتماد به نفس.”

نهمین بازی بدون برد آرسنال اعتراض‌های زیادی را از جانب هواداران در پی داشت. لیونبرگ در این خصوص افزود:

“برای کسب اعتماد به نفس تنها به یک برد نیاز داریم. واکنش و احساسات و عصبانیت هواداران کاملا روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. آن‌ها انسان‌اند، می‌خواهند خوب بازی کنند و فشار بیاورند. ما فقط به یک برد نیاز داریم و در نیمه دوم نشان دادیم که می‌توانیم به آن برسیم.”

آرسنال در بازی بعدی خود، روز دوشنبه میهمان وستهم خواهد بود. هر نتیجه‌ای جز پیروزی در این بازی، کار را برای مدیریت، سرمربی و بازیکنان آرسنال سخت‌تر خواهد کرد. توپچی‌ها با 19 امتیاز از 15 بازی در رده دهم لیگ برتر انگلیس جای گرفته‌اند.