فرشاد فرجی آمد تا مهدی شیری در پرسپولیس به نیمکت تبعید شود؟

نقل و انتقالات برای پرسپولیس به روزهای پایانی رسیده و مدیریت توانست تقریبا تمام بازیکنان مدرنظر کادر فنی را جذب کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آخرین خرید سرخ ها در نقل و انتقالاتی نیم فصل، جذب فرشاد فرجی مدافع میانی تیم فوتبال شهرخودرو بود که پس از کش و قوس فراوان سرانجام به پرسپولیس پیوست. ( هرچند امروز دوباره خبری منتشر شد مبنی بر اینکه امضاهای انتقال فرجی مشکل دارد و باید تا ثبت نهایی چند روز ثبت کرد اما بنا را می گذاریم روی انتقال نهایی این بازیکن به پرسپولیس).

با انتقال فرجی به پرسپولیس، حالا می توان با اطمینان بیشتری صحبت کرد که یحیی گل محمدی به مرور مهدی شیری را نیمکت نشین خواهد کرد چرا که با اضافه شدن ترابی و عیسی و مقانلو، باید سیامک نعمتی یک پست عقب بیاید و در دفاع راست به کار گرفته شود تا اینکه بخواهد نیمکت نشین شود.

در صورتی که نعمتی نیز از ترکیب اصلی بخاطر ترافیک در خط هافبک خارج شود؛ فرشاد فرجی بازیکنی دو پست است می تواند در دفاع راست به کار گرفته شود. با این تفاسیر یکی دو دیدار باقیمانده، آخرین حضور شیری به عنوان دفاع راست خواهد بود چرا که حالا دستان یحیی برای این پست باز است و می تواند از دو بازیکن باتجربه تر و البته مفیدتر بهره بگیرد.

گفتنی است فرجی در این فصل تا پایان هفته شانزدهم هشت مسابقه به عنوان دفاع میانی و چهار مسابقه نیز به عنوان دفاع راست برای شهرخودرو به میدان رفت و نمره 6.9 از سایت متریکا دریافت کرد که نمره قابل قبولی برای او محسوب می شود.

بیشتر بخوانید :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشست خبری برگزار می‌کند
آخرین بازی پرسپولیس بدون عیسی آل کثیر
جدال پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی در پایان سال 99

انتهای پیام/