فرشاد فلاحت‌زاده: دربی یکی از بدترین نمایش‌های استقلال بود

در نهایت هم این بازی حساس که در قهرمانی تاثیر داشت از بین رفت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت فوتبال گفت: استقلالی‌ها به نظر من یکی از بدترین نمایش‌های چند وقت اخیر خود را ارائه دادند. فکر نمی‌کنم غروری در ساق پاهای بازیکنان استقلال وجود داشت. توان بازیکنان در این بازی همان بود که مشاهده کردیم و زورشان در این دیدار به پرسپولیس نرسید.

وی افزود: پرسپولیس هم انفرادی بهتر بود و هم گروهی. به خوبی استقلال را تحلیل کرده بودند و توانستند آبی‌ها را شکست دهند. استقلال‌ از لحاظ روحی خوب نبود. انگار بازیکنان اصلا در زمین نبودند. توانمندی لازم که در زمین به آن فکر کنند و با آن حریف را ببرند وجود نداشت. روز بد استقلال بود و بازیکنان اصلا خواسته‌های سرمربی را اجرا نکردند.

فلاحت زاده در پایان گفت: آقای ساپینتو اشتباهات زیادی داشت. قایدی زمانی خطرناک است که بتواند در محوطه جریمه حضور یابد و حریف را دچار چالش کند. اگر من مدافع بودم آرزویم این بود که قایدی لب خط کار کند و از دروازه دور باشد. آن‌حا می‌توانستم حتی با خطا هم او را متوقف کند تا به دروازه نرسد. دیدید که وقتی قایدی درون محوطه خلاقیت داشت، اوضاع بهتر بود. حس می‌کنم ساپینتو محتاط بود. در ۲۵ دقیقه پایانی هم روی به بازی مستقیم آورد و این چیزی بود که یحیی می‌خواست. پرسپولیس توانست با موفقیت مدافعینش روی توپ‌های هوایی موفق باشد و استقلال اصلا نتوانست از طریق بازی مستقیم به گل برسد. در نهایت هم این بازی حساس که در قهرمانی تاثیر داشت از بین رفت.

انتهای پیام /