فعلا همه چیز در کشتی موقتی است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، «ابراهیم جوادی» عضو مستعفی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در این خصوص گفت: امور فدراسیون کشتی بعد از استعفای رسول خادم به حمید بنی تمیم سپرده شد تا نایب رئیس قبلی به عنوان سرپرست فعلی آغاز به کار کند. این موضوع از بسیاری جهات خوب و امیدوارکننده بود، چراکه اجازه نداد فدراسیون با بلاتکلیفی مواجه شود.

وی ادامه داد: البته اداره امور بوسیله سرپرست هم چندان مطلوب نیست چراکه همه چیز موقتی به نظر می رسد و حتی احکام صادره برای فعالیت برخی از مربیان و مسئولان فدراسیون هم ممکن است عمر زیادی نداشته باشد. مطمئنا رئیس جدید فدراسیون کشتی پس از حضور بر مسند کار با توجه به برنامه و سلایق خود دست به تغییراتی خواهد زد که ممکن است احکام فعلی از سوی سرپرست را هم تحت تاثیر قرار دهد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان افزود: بهترین کار برای خروج از این وضعیت که در صورت تداوم به بلاتکلیفی و بی برنامگی ختم می شود، برگزاری هر چه سریعتر مجمع عمومی برای انتخاب رئیس فدراسیون کشتی است. بی تردید هر چه در این کار تعلل شود، زمان بیشتری برای تجهیز و آماده سازی تا المپیک از دست خواهد رفت و حاشیه های کشتی بیشتر خواهد شد.

جوادی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که بیش از هر چیز باید مورد توجه سرپرست فعلی و همچنین رئیس آینده فدراسیون کشتی قرار گیرد، ایجاد تعامل و هماهنگی بین تمامی عوامل اجرایی و فنی کشتی است. مطمئنا اگر در سیستم تیم های ملی به این هماهنگی و همدلی دست یابیم می توانیم تیم های توانمندی در تمامی رده های سنی داشته باشیم.

منبع: مهر