فنایی: اعلام پنالتی برای الدحیل اشتباه فاحش داور بود

فنایی کارشناس داوری گفت: پنالتی اعلام شده برای الدحیل اشتباه فاحش داور سنگاپوری بود/ او سعی کرد با اخطار بازی را کنترل کند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،محمد فنایی درباره قضاوت محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری دیدار استقلال – الدحیل اظهار داشت: این داور سنگاپوری داور خیلی قدرتمندی نیست و در مدیریت بازی‌های بزرگ ناتوان است. در صحنه‌های نیمه اول سعی کرد کنترل بازی را در دست بگیرد، چرا که بازی دور رفت و نتیجه آن بازی را حساس کرده بود.

وی افزود: پنالتی اعلام شده برای استقلال به این دلیل که بازیکن این تیم جلوتر از بازیکن الدحیل بود، در برخورد به وجود آمده و سرنگونی بازیکن استقلال، داور بازیکن مدافع را مقصر دانست و پنالتی به درستی گرفته شد.

پنالتی الدحیل اشتباه داور بود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: پنالتی الدحیل هم اشتباه فاحش داور بود، چون اول بازیکن مهاجم بود که پای خود را بالا آورد و یک کار خطرناک روی وریا غفوری انجام شد. انگار داور آمادگی داشت برای الدحیل پنالتی بگیرد و می‌توانست پنالتی نگیرد یا حتی خطای مهاجم الدحیل را بگیرد. او با بالا آوردن پای خود کار خطرناک کرد و وریا غفوری به زیر پای او زد.

فنایی همچنین درباره اتفاقات نیمه دوم گفت: نیمه دوم بازی به خشونت کشید و تعداد کارت‌ها زیاد شد. مهدی قایدی در دقیقه 57 حمله موثر حریف را گرفت که کارت زرد گرفت و این کارت درست بود. همچنین میلیچ باید خوشحال باشد که داور دقیقه 62 به او اخطار نداد و اخطار دقیقه 64 شجاعیان هم درست بود. اخطار شماره 14 و شماره پنج الدحیل هم کاملا درست بود و پنج اخطاری در یک نیمه به نظرم زیاد بود که داور سعی کرد بازی را در نیمه دوم با اخطارها کنترل کند.

بیشتر بخوانید:
سهیل مهدی: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده فعلا همان ٣+١ است
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|فولاد ایران صفر النصر عربستان 2+ فیلم
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|استقلال ایران دو – الدحیل قطر دو