فینال لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان در جستجوی پیروزی در ریاض مقابل اوراواردز ژاپن

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، ۲ سال پیش ۲ تیم الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. بازی اول در این فینال در شهر ریاض به میزبانی الهلالی ها برگزار شد که الهلال در آن بازی با نتیجه ۱-۱ متوقف شد و نتوانست از میزبانی خود استفاده کافی را ببرد. همین امر باعث شد تا در بازی برگشت ۲ تیم در ژاپن این تیم اوراواردز باشد که با یک گل و با احتساب به نتیجه بازی رفت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و برای دومین بار تاج قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بر س خود بگزارد.

اما امروز شنبه دوباره الهلال عربستان میزبان قرمز های ژاپنی است. این بار آبی پوشان در ورزشگاه پادشاه عربستان قصد دارند تا دیگر اشتباه ۲ فصل گذشته را تکرار نکنند و کار اوراوا را در خانه یکسره کنند.

لیگ قهرمانان آسیا با چینش و آرایشی که از سال ۲۰۰۲ به خود گرفته در هر دوره با انجام ۲ بازی در فینال جذابیت های خاصی را به خود بخشیده است. اگرچه همچنان بر نوع برگزاری این مسابقات و زمان بندی آن ایرادات بسیاری وارد است.

 در ۱۴ فینال اخیر لیگ قهرمانان آسیا هر بار که تیمی بازی اول فینال را با پیروزی پشت سر گذاشته قهرمان آن دوره لقب گرفته است. حال باید دید آیا الهلال عربستان می تواند در ریاض به این مهم دست پیدا کند یا خیر!

این می تواند قدم بزرگی برای رسیدن الهلال به سومین قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا باشد.