قائدی:خوشحالی ام به خاطر اولین گل ملی توصیف شدنی نیست

بازیکن تیم ملی گفت: این فیلم را یکی از دوستانم برای من ارسال کرد به همین دلیل آن را باز نشر کردم و دوست داشتم همه مردم آن را ببینند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی قایدی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: یک بازی خوب را انجام دادیم و نتیجه ای که می خواستیم کسب کردیم. خیلی خوشحالم که توانستم اولین گل ملی ام را بزنم. آنقدر خوشحالم که نمی توانم آن را توصیف کنم.بعد از بازی نتوانستم با پدرم صحبت کنم چون او زیاد به فضای مجازی وارد نیست. این فیلم را یکی از دوستانم برای من ارسال کرد به همین دلیل آن را باز نشر کردم و دوست داشتم همه مردم آن را ببینند.

وی افزود: تماشای آن فیلم حس خیلی خوبی داشت. وقتی اسم بوسنی به میان آمد ناخوداگاه نام های بزرگی چون پیانیچ و ژکو مطرح می شدند. اگر چه ژکو در این دیدار نبود ولی به هر حال بازی مقابل چنین بازیکنانی انگیزه زیادی می خواهد. من هم تلاش کردم هر چند دقیقه ای که بازی می کنم باعث شوم تا دل مردم ایران شاد شود. اسکوچیچ مربی قابل احترامی است و سطح فنی او بالا است. در هر سیستمی که بازی می کنیم کل نکات را گوشزد می کند. ما با ذهن باز وارد زمین می شویم و من امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد.

قایدی در پایان گفت: مطمئنا همه ما یک هدف داریم و آن هم صعود به جام جهانی است. امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از مملکت ما برود و بتوانیم در حضور مردم در بازی آخر مقابل عراق جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

بیشتر بخوانید:
قایدی 24 دقیقه وقت میخواست تا برای تیم ملی گل بزند
قایدی: برای موفقیت استقلال می‌جنگیم/ کل بازی در اختیار ما بود
درخواست پیشکسوتان از خلیل زاده: دیاباته، میلیچ و قایدی را از دست ندهید

انتهای پیام/