قانون عجیب رئال: دست زدن به بلینگام ممنوع!

 بلینگام به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در دیدار برابر رایو وایه‌کانو نتوانست رئال مادرید را در دو دیدار برابر براگا در لیگ قهرمانان و والنسیا در لالیگا همراهی کند. 

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  این بازیکن از سوی گرت ساوت‌گیت به اردوی تیم ملی انگلیس برای وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر هم دعوت شد اما پزشکان این تیم پس از بررسی و ارزیابی شرایط او تصمیم گرفتند که اجازه بازگشتش به مادرید را صادر کنند.

به این ترتیب، او به پایتخت اسپانیا برگشت تا روند درمانش را تحت نظر پزشکان رئال مادرید ادامه دهد و تصاویر منتشر شده در روزهای اخیر هم نشان می‌دهد که بار دیگر در تمرینات این تیم حضور دارد.

اما حالا نشریه رولوو خبر داده که در تمرینات روز گذشته به بازیکنان رئال مادرید هشدار داده شده است که هیچ تماس فیزیکی‌ای با بلینگام نداشته باشند و دلیل این ممنوعیت این است که کتف او همچنان به‌صورت کامل درمان نشده است.

کادر پزشکی و کادر فنی رئال نگران هستند که کوچک‌ترین برخوردی باعث شود که مشکل ایجاد شده برای این ستاره انگلیسی بار دیگر تشدید شود و به همین دلیل در تلاش هستند تا از چنین اتفاقی پیشگیری کنند و شرایط را برای بازگشت هرچه زودتر او به میادین فراهم کنند.

انتهای پیام/