قرعه کشی مسابقات نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا اعلام شد

به گزارش سرویس ورزشی  شبکه لحظه :

قرعه کشی مسابقات نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا که قرار است ماه ژوئن در پرتغال برگزار شوند انجام شد. بر این اساس، مسابقه اول در 5 ژوئن بین دو تیم پرتغال و سوئیس در ورزشگاه دراگائو شهر پورتو در ساعت 20:45 به وقت اروپای مرکزی و مسابقه دوم در 6 ژوئن بین دو تیم هلند و انگلستان در ورزشگاه آفونسو هنریکه شهر گیمارس در ساعت 20:45 برگزار خواهد شد. بازندگان این دو رقابت در 9 ژوئن برای دیدار رده بندی در ورزشگاه آفونسو هنریکه در ساعت 15:00 به مصاف یکدیگر می روند و برندگان نیز در همان روز در ورزشگاه دراگائو در ساعت 20:45 بازی فینال را انجام می دهند. لازم به ذکر است که وقت محلی یک ساعت عقب تر از وقت اروپای مرکزی است.

 

تیم قهرمان نه تنها جام نقره استرلینگ 71 سانتیمتری را از آن خود میکند بلکه 7.5 میلیون یورو نیز دریافت خواهد کرد. جایزه پولی تیم های دوم، سوم و چهارم نیز به ترتیب 6.5 میلیون یورو، 5.5 میلیون یورو و 4.5 میلیون یورو خواهد بود.

تیم ها چنانچه در وقت معمول مسابقه به نتیجه نرسند، از وقت اضافه و امکان تعویض چهارم برخوردار خواهند شد و اگر 30 دقیقه اضافه نیز نتیجه ای در بر نداشت ضربات پنالتی تعیین کننده خواهد بود. تکنولوژی خط دروازه که در واقع استفاده از یک سیستم مجهز به حسگرهای الکترونیکی در توپ و چارچوب دروازه است در این مسابقات برای تعیین عبور قطعی توپ از خط دروازه به کار گرفته خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: یوفا