قطبی مهاجم مورد علاقه برانکو را می‌خواهد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ مهلت نقل و انتقالات زمستانی از اواسط دی ماه آغاز می شود و تیم های لیگ برتری رقابت مهمی را با یکدیگر به منظور بستن تیم های آماده برای نیم فصل دوم آغاز می کنند. در بین این تیم ها ، فولاد خوزستان احتمال زیاد نیم فصل شلوغی را از لحاظ جذب یا رد بازیکنان خواهد داشت. تیمی که با جذب افشین قطبی مرکز توجه رسانه های ایرانی شده ؛ می خواهد در فصل نقل و انتقالات که از اواسط دی ماه شروع می شود شرایط را به نفع خود به پایان برساند. قطبی به مدیران این تیم گفته اگر موفقیت می خواهید باید بازیکنان با کیفیتی به این تیم اضافه شوند.

یکی از بازیکنانی که بحث حضورش در لیگ ایران بالا گرفته، رضا قوچان نژاد است. مهاجم سابق تیم ملی که وضعیت چندان خوبی در فوتبال قبرس ندارد، می تواند جذاب ترین نقل و انتقال زمستانی فوتبال ایران باشد. درباره گوچی شایعات مختلفی عنوان شده است. از حضور در پرسپولیس، تا پیوستن به تراکتورسازی. البته یکی از مشتریان خاموش این مهاجم باتجربه، فولاد خوزستان است.

افشین قطبی سرمربی جدید فولاد خوزستان علاقه زیادی به سبک بازی گوچی دارد و همین امر شاید سبب شود با توجه به بودجه مناسب این تیم در فصل نقل و انتقالات محدودیت جذب بازیکن گران قیمتی چون گوچی سد راه این تیم نباشد.

در هر صورت گوچی گزینه دلخواه برانکو و قطبی برای نیم فصل دوم است و شاید تنها یک دلیل او را به ایران و لیگ برتر نیاورد؛ آن هم مخالفت همسر برای ادامه زندگی ورزشی گوچی در ایران است.