قلعه‌‌نویی: این ۴ داور خاطرات بد زندگی من هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ امیر قلعه نویی که در تاریخ 20 بهمن تنها با حضور در محل برگزاری نشست خبری و سکوت در برابر قرائت بیانیه‌اش که توسط مدیر رسانه‌ای تیم خوانده شد، بدون هیچ صحبتی نشست را ترک کرد، بعد از چهار هفته و در پایان دیدار با فولاد خوزستان بار دیگر در نشست حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در این بین به دلیل غیبت و سکوتش یکماهه‌اش نیز اشاره کرد.

قلعه نویی درباره دیدار با فولاد خوزستان و تساوی در این دیدار گفت: بازی اینقدر زیبا بود که من لذت بردم. به آقای قطبی هم تبریک می‌گویم به خاطر تیم خوبی که درست کرده و مطمئنا با حضور ایشان در سال های نه چندان دور شاهد یک فولاد قدرتمند خواهیم بود. بازی خیلی زیبا بود و هم آنها می‌توانستند برنده باشند و هم ما و هم تساوی نتیجه بازی باشد. به نوعی می‌توانم بگویم امروز فوتبال ما را تنبیه کرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش در اشاره به نتیجه بازی گفت: دیگر جلوی تیم فولاد وقتی این همه موقعیت را از دست می‌دهید حق تان است که حتی بازی را ببازید. هرچند آنها هم می‌توانستند و فرصت های زیادی هم داشتند. همانطور که گفتم فوتبال ما را امروز تنبیه کرد. درست است که امروز مساوی شد اما خوشحالم که ما تیمی شدیم که فولاد بعد از تساوی برابر ما اینقدر خوشحال و شاد است. این مساله قدرت سپاهان را نشان می‌دهد.


بخش جالب توجه صحبت‌های امیر قلعه نویی مربوط به انتقادات او از عملکرد داوری بود. سرمربی سپاهان که طی یک ماه اخیر سکوت کرده بود، اینبار به دلایل آن پرداخت و توضیح داد: متاسفانه از دیدار با پرسپولیس به بعد هشت امتیاز از ما گرفتند. من چهار داور را تا زمانی که زنده هستم از آنها نخواهم گذشت. آقایان ممبینی، فغانی، ترکی و اشکان خورشیدی. این ها خاطرات بد زندگی من هستند و من یک روز با فیلم و مدارک آن را نشان خواهم داد. ما می توانستیم الان شرایط بهتری داشته باشیم اما یک سری مسائلی که نه دست من امیر قلعه نویی است و نه دیگری باعث شد تا شرایط سخت شود. شما نگاه کنید از روز بازی با پرسپولیس به بعد، جلوی استقلال خوزستان و… چه اتفاقاتی افتاد. این‌ها البته فقط جزو صحنه‌های کارشناسی شده است و من خیلی مسائل را نگفتم. اگر امروز هم اینجا هستم به این خاطر که می خواستم از مردم خوزستان و همه کسانی که این استادیوم را از روز اول و پایه اول ساختند تشکر کنم و دست تک تک شان را می بوسم. ما البته کشور ثروتمندی هستیم و باید خیلی شرایط اقتصادی و ورزشی خوبی داشته باشیم و حداقل باید 50 تا از این استادیوم ها داشته باشیم و برای ما عادی باشد اما الان باید از این هم تشکر کنم. مزد زحمات ما را بعضی از دوستان خراب کردند؛ اینکه چه فضایی است نمی دانم و امیدوارم فوتبال خوزستان به آن جایگاه اصلی برسد. جایی که اگر روزی تیم ملی بازیکن دعوت کند، 7-8 بازیکن خوزستانی دعوت می‌شد.