قمی: با جودوی کارگران به دنبال هت تریک در مسابقات جهانی هستیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید قمی رییس انجمن جودو کارگران کشور گفت: اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی جودو کارگران جهت اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا را فردا (پنجشنبه) در سالن شهید کبکانیان برگزار می کنیم. جودوکارانی که در مسابقات قهرمانی کارگران کشور مقام های اول تا سوم مشترک را کسب کردند به این انتخابی دعوت شدند.

وی در ادامه افزود: ما در هفت وزن رسمی منهای ۶۰، منهای ۶۶، منهای ۷۳، منهای ۸۱، منهای ۹۰، منهای ۱۰۰ و به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم مسابقات انتخابی را برگزار و نفرات اول را البته با نظر کادرفنی به مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا اعزام خواهیم کرد. ضمنا ما اولین بار تیم ملی بانوان را هم به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد. مسابقات انتخابی بانوان هم روز جمعه در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود. امیدوارم بتوانیم در بخش بانوان هم در مسابقات جهانی کسب مدال کنیم و پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم.اینجا جا دارد از محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون جودو به دلیل حمایت های فراوانی که از ما داشتند تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران، تصریح کرد: این سومین دوره مسابقات جهانی کارگران است که اعزام می‌شویم و تیم ملی ایران در دو دوره قبلی در ایتالیا و لتونی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردیم و به دنبال هت تریک و کسب سومین عنوان قهرمانی پی در پی در جهان هستیم.

قمی در پایان خاطر نشان کرد: از فدراسیون جودو و فدراسیون کارگری و همچنین از شخص  رمضی به دلیل حمایت های فراوان بسیار تشکر می‌کنم. در این مدت همه امکانات را در اختیارمان قرار دادند و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم گوشه ای از زحمات آنها را جبران کنیم.

منبع: فارس