كلانتری: جايگاه كنونی ما نشان دهنده کیفیت كار گروهی كل مجموعه است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: انشالله با تلاش بازیکنان و حمايت مالی مسئولين بتوانيم از این مسئولیت سختی که به ما محول شده عبور کرده و پایان خوشی داشته باشیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علي اصغر كلانتری سرمربی فجر شهيد سپاسی در گفتگو با سايت این باشگاه در خصوص اخرين شرايط تيم قبل از بازي هفته اول دور برگشت مسابقات ليگ يک كشور مقابل خوشه طلايی ساوه اظهار داشت: پيشاپيش سال جدید را به تمام هم وطنان عزیز تبریک می گویم و امیدوارم سال جدید برای همه آنها سالی پر خیر و برکت و همراه با سلامتی باشد. از هم وطنان عزيز خواهش می كنم در تعطيلات پيش رو بيماری کرونا را جدی بگیرند تا تعطيلات نوروز با رفت و آمدهای زياد به فرصتی برای شیوع موج جدید ویروس تبدیل نشود و انشالله شاهد قطع زنجيره اين ويروس منحوس در سال جديد باشيم.
کلانتری در خصوص شرايط كلی تيم فجر در نيم فصل اول مسابقات ليگ يک بيان داشت: فجر شهيد سپاسي هزینه آن چنانی و شبيه رقبای صنعتی خود برای مسابقات نمی كند ولی جايگاه كنونی ما در جدول مسابقات به نوعی نشان دهنده کیفیت كار گروهی كل مجموعه ما است. بضاعت و توان مالی تیم فجر شهيد سپاسی همین‌قدر است ولی بازیکنانم در نيم فصل اول با تمام وجود جنگیدند و برای کسب نتیجه و جايگاه خوب تلاش زيادی کردند.
وی ضمن تشكر از حمايت های سردار بوعلی فرماندهی محترم سپاه فجر فارس و سرهنگ فلاح مدیرعامل باشگاه افزود: تشکر می کنم از حمايت سردار بوعلی فرماندهی محترم سپاه فجر فارس و مدیرعامل محترم مجموعه فجر شهيد سپاسی که در آن شرایط سخت به من و همکارانم اعتماد کردند و این کار سخت را به ما پیشنهاد دادند انشالله با تلاش بازیکنان و حمايت مالی مسئولين بتوانيم از این مسئولیت سخت عبور کرده و پایان خوشی داشته باشیم.
سرمربی فجرسپاسی در خصوص تعطيلات نيم فصل مسابقات و جذب بازيكن جديد گفت: فعلا آريا برزگر را از پرسپوليس جذب كرده ايم و با ديگر گزينه ها در حال صحبت و مذاكره می باشيم هر چند با بضاعت مالی باشگاه توان مقابله با تيم های متمول رقيب در جذب بازيكن جديد را نداريم ولی سعی می كنيم در نيم فصل دوم با تلفيقي از بازيكنان آزاد و سرباز تیم بهتری را روانه مسابقات كنيم و باید تا زمانی که نقل و انتقالات باز هست نفرات مد نظر را جذب کنیم. خلا‌ءهایی وجود دارد که باید پر شوند و انشالله با حمايت بيشتر در جهت جذب بازيكن بتوانيم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.
ایشان در خصوص اينكه عملكرد تيم فجر شهيد سپاسي در دو فصل گذشته در نيم فصل دوم خوب نبوده است بيان داشت: اين مساله به دو موضوع حمايت مسئولين و تقويت تيم از لحاظ جذب نفرات مربوط می شود و ما اميدواريم با مهيا شدن اين دو فاكتور در ابتدا تلاش كنيم جز مدعيان باقی بمانيم و در ادامه با همت جمعي جز تيم هاي صعود كننده قرار بگيريم.
كلانتری در خصوص تيم حريف بيان داشت: تيم خوشه طلايی ساوه از كادرفني و بازيكنان خوبی بهره می برد ضمن اينكه آنها براي بهبود جايگاه خود در جدول رده بندی به پيروزی در بازی مقابل ما نياز دارند ولی با آناليزي كه از آنها داشته ايم و شناسايی نقاط ضعف و قوت آنها، با هدف كسب سه امتياز وارد بازی خواهيم شد تا انشالله نيم فصل دوم را با كسب پيروزی آغاز كنيم و بعد از آن وارد تعطيلات شويم.
وی در خصوص شروع تمرينات در سال جديد گفت: انشالله از پنجم فروردين تمرينات را شروع خواهيم كرد و اميدوارم تا آن روز بتوانيم بازيكنان مد نظر را جذب كنيم تا با نفرات كامل وارد تمرينات شويم.

انتهای پیام /