لائوتارو: لوکاکو با رفتارش ناامیدم کرد

کاپیتان آرژانتینی اینتر گفت که لوکاکو با رفتاری که از خود نشان داد او را ناامید کرد. او تاکید کرد که از لیگ عربستان پیشنهاد دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، روملو لوکاکو با رفتاری که از خود نشان داد خشم هواداران اینتر را برانگیخت تا جایی که آنها دیگر دوست ندارند این بازیکن را با پیراهن تیم محبوب خود ببینند. لوکاکو حاضر شد با یوونتوس وارد مذاکره شود که البته انتقال او در نهایت به رقیب اینتر منتفی شد.

لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر که رابطه بسیار خوبی با لوکاکو داشت تاکید کرد که رفتار این بازیکن او را ناامید کرد.

مارتینس گفت: متاسفانه لوکاکو من را ناامید کرد و این یک حقیقت است. من با لوکاکو تماس گرفتم تا با او صحبت کنم اما او جواب من را هم مثل دیگر بازیکنان نداد. به هر حال این تصمیم لوکاکو بود اما باعث شد تا من از او ناامید شوم.

او درباره آینده خود با اینتر گفت: من پیشنهادهای بسیار خوبی از باشگاه‌های عربستانی داشت اما از حضور در اینتر و شهر میلان بسیار راضی و خوشحال هستم. هیچ علاقه‌ای برای تغییر شرایط کنونی ندارم. من کاپیتان اینتر هستم. اینتر خانه دوم من است و به حضور در این تیم افتخار می‌کنم. از روز نخست حضورم در اینتر عشق و محبت را در این تیم دیده‌ام و می‌خواهم به حضورم در اینجا ادامه دهم.

انتهای پیام/