لالیگا در هفته‌ای که گذشت + تصاویر

هفته دوازدهم لالیگا با شکست بارسلونا همراه شد و اتلتیکومادرید و رئال مادرید پیروز شدند.

به گزارش شبکه لحظه ، در هفته دوازدهم لالیگا بارسلونا شکست تلخی را برابر رئال بتیس تجربه کرد اما دو تیم مادریدی رئال و اتلتیکو توانستند حریفانشان را شکست دهند.

بارسلونای صدرنشین در نوکمپ به مصاف رئال بتیس رفت و در روزی که لیونل مسی به میادین بازگشته بود ۴ بر ۳ مغلوب شد. لیونل مسی دبل کرد و آرتورو ویدال دیگر گل تیمش را به ثمر رساند. آبی اناری‌ها با وجود شکست با ۲۴ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

اتلتیکومادرید شنبه شب با وجود این که دو بار از اتلتیک بیلبائو عقب افتاد اما در نهایت با گل دیگو گودین در وقت‌های اضافه توانست پیروز شود. توماس و و رودری نیز برای قرمز و سفیدپوشان گلزنی کردند.

رئال مادرید در ادامه روزهای خوبش با سانتیاگو سولاری توانست ۴ بر ۲ سلتاویگو را شکست داد. کریم بنزما، سرخیو راموس و دنیل سبایوس برای سفیدپوشان گلزنی کردند. این چهارمین برد پیاپی مادرید با هدایت سرمربی آرژانتینی بود.

در دیگر بازی مهم، سویا 2 بر یک اسپانیول را شکست داد تا با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد. اتلتیکومادرید و آلاوس نیز هم امتیاز با این تیم هستند اما با تفاضل گل کمتر به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند. رتبه پنجم به اسپانیول اختصاص دارد و رئال مادرید ۲۰ امتیازی در جایگاه ششم است.

نتایج کامل هفته دوازدهم لالیگا

لوانته ۱-۳ رئال سوسیداد

وایادولید ۰-۰ ایبار

ختافه ۰-۱ والنسیا

اتلتیکومادرید ۳-۲ اتلتیک بیلبائو

خیرونا ۰-۰ لگانس

آلاوس ۲-۱ اوئسکا

بارسلونا ۳-۴ رئال بتیس

رایووایکانو ۲-۲ ویارئال

سویا ۲-۱ اسپانیول

سلتاویگو ۲-۴ رئال مادرید

منبع : خبرگزاری ایسنا