لایق: برگزاری انتخابات کشتی بعد از قهرمانی آسیا

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا لایق با بیان اینکه مهلت ثبت نام کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی از رسماً از امروز چهارشنبه آغاز شده گفت: طبق ابلاغ معاون وزارت ورزش به فدراسیون کشتی مبنی بر اعلام زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون ما بلافاصله این موضوع را از طریق رسانه‌ها اعلام کردیم تا این روند رسماً از امروز به مدت ۱۰ روز کاری انجام شود.

وی تصریح کرد: فرایند ثبت نامه کاندیداهای فدراسیون کشتی از امروز تا روز ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت که کاندیداهای می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ با مراجعه به فدراسیون کشتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص زمان احتمالی برگزاری مجمع عمومی نیز گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام کاندیداها، نوبت به تعیین صلاحیت افراد از سوی مراجع ذیربط می‌رسد که با احتساب این زمان می‌توان پیش بینی کرد، نشست مجمع عمومی فدراسیون کشتی در اردیبهشت ماه سال آینده و بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

لایق در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت امیدوارم روند ثبت نام تا برگزاری مجمع عمومی و مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون کشتی از آغاز تا پایان به خوبی پیش برود.

تاکنون از امیررضا خادم، علیرضا دبیر و حمید بنی تمیم به عنوان سه گزینه اصلی رقابت در مجمع عموم فدراسیون کشتی یاد شده است. البته مجید خدایی و علیرضا حیدری هم چندی پیش تمایل خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی اعلام کرده بودند.

سکان هدایت فدراسیون کشتی بعد از استعفای رسول خادم به حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست سپرده شد که دوران سرپرستی وی نیز روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

منبع: مهر