لبرون آماده برای رساندن لیکرز به پلی آف

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، لس انجلس لیکرز برای رسیدن به مرحله حذفی راه زیادی در پیش ندارد و لبرون جیمز مدعی است آمادگی کامل برای تحقق بخشیدن به این امر را دارد. او در تمرین روز چهارشنبه گفت:

“من همیشه از چالش و از کارهای سخت و پر دردسر لذت می برم. من یک آمریکایی-آفریقایی اهل اوهایو هستم و با یکی از والدینم بزرگ شده ام. بسکتبال در برابر سختی هایی که کشیده ام هیچ است. من آماده مقابله با چالش هستم.”

لیکرز (29-28) در حال حاضر رتبه دهم جدول کنفرانس غرب است و تا اتمام فصل معمول، 25 بازی در پیش دارد. مصدومیت لبرون تاثیر بسیار زیادی در نتایج غیر مطلوب لیکرز و جایگاه غیر دلخواه این تیم در جدول داشته است. اما بدیهی است که علیرغم بزرگ بودن نام لبرون جیمز، لیکرز برای رسیدن به پلی آف به بیش از یک مردِ بزرگ نیاز دارد.

جیمز فصل جاری را متفاوت از فصل های گذشته خواند و با در نظر گرفتن وضعیت اضطراری لیکرز برای رسیدن به پلی آف آمادگی کامل خود را اعلام کرد. او تاکید کرد تیمش باید ترن اورهای خود را کاهش و درصد پرتاب های آزاد خود را افزایش دهد.

لبرون جیمز تا کنون 13 بار متوالی به رقابت های حذفی راه یافته و 8 بار پی در پی نیز در رقابت پایانی ان بی ای حضور یافته است.  

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای