لبرون جیمز نباید از رقابت “ارزشمندترین بازیکن” حذف شود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گلن رایس، بازیکن سابق آل استار، معتقد است لبرون جیمز علیرغم آن که به دلیل مصدومیت، بخش بزرگی از این فصل از ان بی ای را از دست داده، نباید از رقابت “ارزشمندترین بازیکن” حذف شود.

جیمز که تابستان گذشته به لس انجلس لیکرز پیوست، در دیدار روز کریسمس از ناحیه ران آسیب دید و تعداد زیادی از مسابقات فصل را از دست داد. در هیجده دیداری که جیمز حضور نداشت، لیکرز 6 برد و 12 باخت را تجربه کرد.

رایس به اسکای اسپورت گفت:

“لبرون همیشه باید در نظر گرفته شود. پیش از این که او آسیب ببیند، لیکرز همیشه در چهار جایگاه اول کنفرانس غرب قرار داشت اما پس از مصدومیت جیمز، این تیم بلافاصله تنزل کرد. قطعا پس از پایان وقفه آل استار، او دوباره تیم را بالا خواهد کشید. وقتی بود و نبود یک بازیکن تا این اندازه در نتایج تیم موثر است، عدم حضور او در رقابت “ارزشمندترین بازیکن” توجیهی ندارد.”

جیمز تا کنون چهار بار برنده عنوان “ارزشمندترین بازیکن” ان بی ای شده است. رایس که در طول 15 سال زندگی حرفه ای خود سه بار در آل استار حضور یافته، علاوه بر لبرون، جیمز هاردن و پل جرج را نیز برای کسب این عنوان انتخاب کرده است.

رایس بازی جیمز هاردن را حیرت انگیز خواند و گفت: “او مهارت های هجومی باور نکردنی دارد. روند متوالی بازی های 30+ امتیازی او پیش از این شاید تنها یک بار دیده شده است.” وی در خصوص جرج نیز اظهار کرد: “جرج با ارائه بازی های عالی بهترین فصل خود را از سر می گذراند و تا اینجا توانسته اوکلاهاما سیتی تاندر را به جایگاه سوم کنفرانس غرب برساند. او بازیکنی دو لایه است، هم در حمله قوی است و هم در دفاع.”

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت