لروی سانه خواهان پیوستن به بایرن مونیخ؛ یک انتقال بزرگ در ژانویه؟

لروی سانه، وینگر آلمانی باشگاه منچسترسیتی، خواستار ترک انگلیس شده؛ سانه به دلیل مصدومیت، در فصل جاری هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ نشریه معتبر آلمانی بیلد خبر از تصمیم لروی سانه برای حضور در مونیخ می‌دهد. در تابستان گذشته نیز مذاکراتی میان بایرن مونیخ و منچسترسیتی جهت انتقال سانه وجود داشت اما این مذاکرات به نتیجه نرسید. یکی از دلایل اصلی عدم توافق مسائل مالی بود. دلیل دیگر را می‌توان قطعی نبودن تصمیم سانه دانست. مذاکرات تا روزهای پایانی نقل و انتقالات ادامه یافت و درست زمانی که دو باشگاه به توافق نزدیک شدند، لروی سانه در بازی جام خیریه مصدوم شد تا این انتقال به کل ملغی شود.

حال با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، لروی سانه تصمیم قطعی به ترک منچسترسیتی گرفته است. او قراردادش را با این تیم تمدید نکرد. همچنین قرارداد کنونی سانه تا تابستان 2021 اعتبار دارد. نزدیک شدن به زمان پایان قرارداد و خواست سانه برای پیوستن به بایرن مونیخ، کار باواریایی‌ها را برای جذب این بازیکن راحت‌تر می‌کند. در حال حاضر در صورت جذب سانه، بایرن مبلغ کمتری از مبلغ توافق شده در تابستان گذشته پرداخت خواهد کرد. اما اگر بایرن یک نیم‌فصل دیگر هم منتظر سانه بماند و این بازیکن هنوز خواهان حضور در مونیخ باشد، هزینه انتقال کمتر هم خواهد شد.

می‌توان انتظار داشت که لروی سانه انتقال بزرگ بایرن در سال 2020 باشد. وینگر 23 ساله و ملی‌پوش آلمانی دیر یا زود به بایرن مونیخ خواهد پیوست. همچنین او احتمالا ماه فوریه سال 2020 (حدود دو ماه دیگر)، به میادین باز خواهد گشت.