لوکا جانشین لوا در تیم باواریایی ها

تیم فوتبال بایرن مونیخ برای جایگزینی لواندوفسکی مهاجم جدایی طلبش لوکاکو را مد نظر دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه چلسی در تابستان سال گذشته دست به کار بزرگی زده و با پرداخت رقم هنگفت 115 میلیون یورو، موفق به جذب روملو لوکاکو، مهاجم گلزن و آماده اینتر در آن مقطع شد. اما علی‌رغم شروعی خوب و گلزنی در دربی لندن در اولین مسابقه برابر آرسنال، در ادامه شرایط برای این بازیکن به‌شدت دشوار شد و روملو لوکاکو اغلب مسابقات مهم چلسی را از روی نیمکت تماشا کرد. این ستاره تنومند حالا به‌شدت خواهان بازگشت به تیم سابق خود اینتر شده و برای این انتقال دست به هر کاری می‌زند، اما شاید فصل بعد شاهد حضور روملو لوکاکو در بوندس‌لیگا باشیم.

حالا نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ نیز برای جذب روملو لوکاکو رقیب اینتر خواهد بود. در شرایط که باشگاه ایتالیایی به دنبال یک قرارداد قرضی و اقتصادی خواهد بود، بایرن مونیخ یک انتقال مهم و یک قرارداد سه ساله را برای جذب مهاجم بلژیکی ارائه می‌دهد. تماس‌های اولیه بین مدیر برنامه روملو لوکاکو و باشگاه بایرن مونیخ در این هفته برقرار می‌شود و به نظر می‌رسد باشگاه چلسی نیز ترجیح می‌دهد این بازیکن را به‌صورت دائمی به بایرن بفروشد و این‌گونه شرایط جذب یک مهاجم جدید به جای او را پیدا کند.

احتمال جدایی رابرت لواندفسکی هر لحظه بیشتر می‌شود و سادیو مانه و لوکاکو، جدی‌ترین گزینه‌های بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله هستند. البته خود روملو لوکاکو علاقه زیادی به بازگشت به اینتر دارد، اما نراتزوری قادر به پرداخت دستمزد 12 میلیون یورویی این بازیکن نیست و شرایط انتقال او بسیار پیچیده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
لواندوفسکی با بایرن مونیخ خداحافظی کرد
بایرن مونیخ بدنبال سادیو مانه
نصیر مزراوی به بایرن مونیخ پیوست

انتهای پیام/