لیست ایگور امروز یا پنج‌شنبه اعلام می‌شود/ رقابت نزدیک ملی‌پوشان کار را سخت کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، طبق اعلام امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران قرار بود اسامی نفرات نهایی برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک روز دوشنبه اعلام شود، اما با وجود اینکه روز گذشته خبرنگاران هم در تمرین تیم ملی حضور داشتند این اتفاق رخ نداد و کار به روزهای آینده موکول شد.

امیر خوش‌خبر درخصوص اینکه چرا اسامی نفرات نهایی اعلام نشد، اظهار داشت: ابتدا بگویم که ما زمان گرفتیم و بر این اساس اسامی نفرات مدنظر کادر فنی امروز یا پنج‌‌شنبه اعلام خواهد شد.

وی درمورد دلیل تاخیر در اعلام اسامی، گفت: واقعیت این است که رقابت بین ملی‌پوشان بسیار نزدیک است و کار برای کادر فنی سخت شده. تمرینات بسیار پرفشار بوده و کادر فنی تصمیم گرفت تا آخرین لحظه صبر کند.

سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا برای فدراسیون مقدور نیست که تمام نفرات حاضر در اردو را با خود به مسابقات ببرد تا در کنار تیم ملی حضور داشته و کسب تجربه کنند، تصریح کرد: این موضوع برای زمانی که بازیکنان تجربه ندارند و در مسابقات کمی حاضر می‌شوند خوب است، اما حالا بازیکنان ایران نه تنها تجربه خوبی دارند، بلکه در مسابقات داخلی و بین‌المللی زیادی حضور پیدا می‌کنند.

به این ترتیب اعلام اسامی نفرات تیم ملی والیبال به امروز یا پنج‌شنبه موکول شد؛ روز چهارشنبه هم تمرینات تیم ملی تعطیل خواهد بود. در این بین برخی‌ها اعتقاد دارند که اختلاف نظرهایی بین کادر فنی و ریاست فدراسیون برای انتخاب نفرات وجود دارد که موجب بروز این تاخیر شده است.

منبع: فارس