لیست جذاب برانکو برای فصل جدید پرسپولیس؛ وینگر چپ تیم ملی ایران!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس تهران بعد از قهرمانی در لیگ برتر ایران و البته هت تریک در این قضیه، به فکر تقویت در فصل جدید است. پیشتر شایعه شد که برانکو لیستی به مدیرعامل تیم داده و نام 4 بازیکن در آن دیده می شود. یکی از این نام ها البته صرفا بر اساس شایعات وحید امیری است که نتوانست انتظارات مدیران و البته سرمربی تیم ترابوزون اسپور ترکیه را برآورده کند و فقط با زدن 1 گل در طول فصل در سوپرلیگ ترکیه کارش را به پایان رساند.

حالا خبر رسیده که وحید امیری، بازیکن ایرانی تیم ترابزون بعد از فصل نخست حضور در این تیم نتوانست رضایت کادر فنی را به دست بیاورد و به همین دلیل در فهرست فروش باشگاه قرار گرفته است. او به همراه مجید حسینی به تیم ترکیه‌ای پیوست ولی نتوانست خودش را در این تیم جا بیندازد.

البته وینگر چپ تیم ملی ایران برای فصل جدید فوتبال 31 ساله خواهد شد و باید دید آیا واقعا برانکو تمایل دارد که بازیکن 31 ساله به تیم جوانش اضافه شود یا خیر؟ هرچند در این پست مهدی ترابی به عنوان یکی از تکنیکی ترین بازیکن های ایران در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست و عملکرد قابل قبولی نیز از خودش به جای گذاشت. بعید بنظر می رسد وحید امیری در سه چهار سال آخر فوتبال خود بخواهد به پرسپولیسی برگردد که نقش بازیکن تعویضی را داشته باشد.

خبرنگار: سپهر خرمی