لیون 2 – منچسترسیتی 2 : صعود منچسترسیتی به یک هشتم

به گزارش شبکه لحظه:

در یکی دیگر از دیدارهای دیشب لیگ قهرمانان اروپا دو تیم منچسترسیتی و لیون به مصاف هم رفتند و در یک بازی پر گل به تساوی 2-2 دست یافتند. این نتیجه به این معناست که منچسترسیتی به عنوان تیم اول گروه اف به یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد ، در صورتی که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر از تیم هوفنهایم شکست نخورد.

لیون که میزبان مسابقه بود در نیمه نخست بازی بهتری ارائه داد اما نتوانست فرصت های خود را به گل تبدیل کند. در یکی از این فرصت ها ممفیس دیپای با پاس زیبای کورنت موقعیت خوبی در محوطه شش قدم به دست آورد اما موفق نشد دروازه سیتی را بگشاید. در دقایق پایانی نیمه اول، کورنت یک موقعیت خوب گلزنی به دست آورد اما با خوش اقبالی سیتی این ضربه به تیرک چپ دروازه ادرسون اصابت کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، لیون در دقیقه 55 بازی با ضربه پای چپ کورنت 1-0 پیش افتاد. سیتی در واکنش به این گل حملاتی را انجام داد تا این که با ضربه سردومینیک لاپورته به گل تساوی رسید. 9 دقیقه به پایان بازی مانده بود که کورنت با پاس زیبای دیپای بار دیگر لیون را پیش انداخت و نتیجه را 2-1 کرد. اما سیتی این گل را نیز بی پاسخ نگذاشت و تنها دو دقیقه بعد آگوئرو با ضربه سر توپی را که محرز از نقطه کرنر ارسال کرده بود در دروازه لیون جای داد.

در بازی دیگر این گروه تیم شاختار دونتسک موفق شد بر هوفنهایم 3-2 پیروز شود و این به این معناست که لیون برای صعود به یک هشتم باید همچنان منتظر بماند .

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: سایت اسکای اسپورت