لیکرز 102 – 112 کلیپرز / غلبه لئونارد بر لبرون جیمز در آغاز فصل جدید NBA

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فصل 20-2019 NBA بامداد امروز با دیدار دو تیم لس انجلسی، لیکرز و کلیپرز، آغاز شد تا اولین برد این فصل به نام لس انجلس کلیپرز رقم بخورد.

کوای لئونارد با 30 امتیاز، مقابل لبرون جیمز، انتونی دیویس و دیگر ستارگان لیکرز قد علم کرد و امتیازآورترین بازیکن اولین دیدار این فصل از ان بی ای شد.

برای لیکرز، بیشترین امتیاز از سوی دنی گرین (28) حاصل شد.

نیمه نخست

لیکرز در کوارتر اول به برتری 22-25 دست یافت اما در ادامه این کلیپرز بود که بازی را در اختیار گرفت و کوارتر دوم  را 29-40  برد تا در مجموع با اختلاف هشت امتیاز، نیمه نخست را 54-62 از آن خود کند. در این نیمه کلیپرز شوت های بیشتری از لیکرز به ثبت رساند.

نیمه دوم

در کوارتر سوم به دنبال شوت سه امتیازی پاتریک پترسون، کلیپرز اختلاف را به 14 امتیاز رساند اما لیکرز با کسب هشت امتیاز متوالی فاصله را تا شش امتیاز کاهش داد. با تداوم روند امتیازگیری لیکرز و درخشش دنی گرین در این کوارتر نهایتا بازی به تساوی 85-85 رسید. کوارتر چهارم 17-27 به نفع کلیپرز به پایان رسید تا نهایتا این تیم پیروز میدان باشد.

بیشترین پاس گل این دیدار را لبرون جیمز (8) داد. انتونی دیویس از لیکرز و پاتریک بورلی از کلیپرز نیز بیشترین تعداد ریباند (10) را به ثبت رساندند.

دو تیم تا روز کریسمس دیدار دیگری با هم نخواهند داشت.

مترجم : نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورتس