لیکنز: مسی را به تراکتور می‌آورم!


به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال در دیدار حساس هفته هجدهم، سرمربی سرخ های تبریز در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سرمربی تیم تراکتورسازی، بیان کرد: امروز بهترین بازیکن ما عبدالله‌زاده بود که وارد زمین شد و به توپ ضربه‌ای نزد (به شوخی). هفته قبل احسان حاج صفی اشتباه کرد اما دیدید که او در فاصله کوتاهی خودش را تغییر داد و توانست چقدر خوب بازی کند. امروز بازی بدون توپ ما اهمیت داشت. فشار هافبک‌های دو تیم روی هم زیاد بود. این برد برای ما مهم و حیاتی بود. خیلی به خودم می‌بالم و افتخار می‌کنم که این برد با حضور ۸۰ هزار هوادار به دست آمد. این برد را به هواداران و زنوزی تقدیم می‌کنم. استقلال واقعاً تیم خوب و عالی است. برای بردن استقلال باید عملکرد خوبی از خودمان نشان می‌دادیم.

وی اضافه کرد: نمی‌توانستیم تغییرات زیادی انجام دهیم، چون تیم مقابل ما استقلال بود. می‌توانستیم گل تساوی را دریافت کنید، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. فردا نیز بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم تا بازیکنانی که بازی نکردند، محک بخورند.

لیکنز در خصوص تأثیر حضور هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: اسقبال هواداران و حمایتی که داشتند، عالی بود، اما اول باید تمرکز خودمان را حفظ و از احساسی شدن بازیکنانم جلوگیری می‌کردم تا با بازیکنان حریف و داور تنشی نداشته باشند. این بازی فرصت‌های کمی داشت، اما توانستیم از کوچک‌ترین اشتباه استفاده کرده و به گل برسیم.

وی ادامه داد: در برخی صحنه‌ها نباید توپ را به راحتی از دست می‌دادیم، اما به خاطر فشاری که بود، این اتفاق افتاد. ضمن اینکه حریف‌مان قدرت بالایی داشت. سزاوار این سه امتیاز بودیم و عملکرد اشکان دژاگه عالی بود.در نیمه نخست یکسری پاس‌های اشتباه داشتیم، اما نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانتسیم سه امتیاز بازی را بگیریم. زمانی که همه چیز خوب است نیازی نمی‌بینم تغییر ایجاد کنم.

لیکنز در خصوص اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود گفت: من فکر نمی‌کنم تراکتورسازی تا حالا قهرمان شده باشد، من همین تجربه را ترابوزن اسپور داشتم و 20 سال در آنجا بودم که مرتب هواداران می‌گفتند این تیم باید قهرمان شود. فراموش نکنید زنوزی 6 ماه است که تیم را خریداری کرده است و نیاز به زمان بیشتری داریم تا به سطح بالا و حرفه‌ای برسیم.

وی ادامه داد: : همانطور که می‌دانید تراکتورسازی هواداران زیادی دارد، اما باید خودمان را کنترل کرده و احساسی عمل نکنیم. مسائلی وجود دارد که باید در سال‌های آینده انجام شود. این مسائل را در باشگاه در میان می‌گذاریم. زنوزی فردی جاه‌طلب است و من هم دوست دارم از تجربه ام در تراکتورسازی استفاده کنم. در بازی امروز هم دیدید که پیشرفت داشتیم و این موضوع می‌تواند خیلی خوب و عالی باشد.