لیگ برتر والیبال دوشنبه قهرمان خود را می شناسد/شانس هرتیم ۵۰درصد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گروه استان‌ها: آخرین مسابقه رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور و دیدار سوم فینال این لیگ بعد از ظهر دوشنبه ۲۷ اسفندماه در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مسابقه شهرداری ورامین از ساعت ۱۶ به مصاف سایپا تهران می‌رود، تا آخرین مسابقه فینال لیگ برتر برگزار شود و این لیگ قهرمان خود را بشناسد. جدال این ۲ تیم در شرایطی در تهران صورت می‌گیرد، که در ۲ مسابقه گذشته فینال یک بار تیم سایپا تهران توانست با پیروزی ۳ بر یک از سد شهرداری ورامین عبور کند و بار دیگر شهرداری ورامین روز گذشته با همین نتیجه ۳ بر یک سایپا را شکست داد، تا همه چیز به مسابقه سوم برسد.

شکست روز گذشته سایپا در دیدار دوم فینال برابر شهرداری ورامین، باعث شد، تا سایپا نتواند از سکوی قهرمانی بالا رود و همه چیز به امروز و دیدار سوم کشیده شد، در مسابقه دوم آرش کشاورزی با کسب ۱۸ امتیاز بیشترین امتیازها را برای شهرداری ورامین کسب کرد و حمزه زرینی بیشترین امتیاز را برای سایپا کسب کرد.

به راحتی اجازه از دست رفتن زحمات ۷ ماهه خود را نمی‌دهیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص بازی تیمش در مسابقه دوم فینال لیگ برتر والیبال، مقابل سایپا تهران با بیان این که نزدیک بودن این دو تیم به هم شرایط را به طریقی پیش می‌برد، که تصمیم گیری را برای کادر فنی سخت می‌کند، می‌گوید: تیم ما توانست از نظر روحی به خوبی به مسابقه بازگردد.

رحمان محمدی راد با اشاره به این که از برگشت به فینال خوشحال هستم، اضافه کرد: پس از باخت در ست اول مسابقه دوم شرایط برای ما خیلی سخت شد، اما بازیکنان با تجربه و همه اعضا تیم توانستند، مدیریت کرده و به خوبی به بازی برگردند.

وی افزود: در مسابقه دوم توانستیم، از شرایط موجود به خوبی بهره برده و فاصله امتیازی ایجاد کنیم و به برتری برسیم.

محمدی راد با بیان اینکه هر دو تیم شانس و پتانسیل قهرمانی را دارند، گفت: امروز یک جنگ واقعی را شاهد خواهیم بود، ما ۷ ماه برای بازی امروز زحمت کشیدیم و به راحتی نمی‌خواهیم، شانس قهرمانی را از دست بدهیم، شهرداری ورامین تیمی بود، که در طول لیگ زیاد نباخت و همواره بعد از باخت‌ها عکس العمل خوبی داشت و خوشحالم از این که بعد از باخت روز اول نیز به بازی برگشتیم و یک شانس برای مسابقه امروز برای خود ایجاد کردیم، تا دوباره برای قهرمانی بجنگیم.

شانس هر دو تیم برای قهرمانی ۵۰ درصد است

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران در خصوص شکست تیمش در برابر شهرداری ورامین در دیدار دوم گفت: به تیم ورامین برای بازی خوب تبریک می گویم، عملکرد این تیم از ست دوم به بعد نسبت به ما بهتر بود و مزد این بازی خوب و برنده شدن را گرفتند، ما از ست دوم به بعد حریف را دست کم گرفتیم و بازی را تمام شده تلقی کردیم، هر دو تیم خوب بازی کردند و این انتظار نیز از هر دو تیم می‌رفت.

پیمان اکبری در مورد شروع با تأخیر مسابقه دوم فینال به دلیل چه کردن آب از سقف ورزشگاه آزادی نیز گفت: ما از ۲ روز پیش می‌دانستیم، این اتفاق می‌افتد و می‌بایست پیش بینی‌های لازم را انجام می‌دادیم، که در روز فینال شاهد چنین تأخیر و ناهماهنگی نمی‌بودیم، اما این تأخیر تأثیری در باخت تیم من نداشت.

وی با بیان اینکه بازی نزدیکی در بازی سوم خواهیم داشت، افزود: خود را برای بازی بعدی آماده خواهیم کرد، تمام تلاش خود را برای مسابقه سوم می‌کنیم، هم اکنون شرایط برای هر ۲ تیم مساوی است و همان طور که قبل از مسابقه اول گفتم، شرایط پیروزی برای هر دو تیم ۵۰- ۵۰ است و در مسابقات نزدیک حتی یک یا ۲ اشتباه می‌تواند، نتیجه را تغییر دهد.

قدرت واقعی ورامین را در مسابقه امروز خواهید دید

لیبرو تیم والیبال شهرداری ورامین نیز گفت: مسابقه اول و دوم دیدنی و جذاب بود، اما روز پنج شنبه اتفاقاتی افتاد، که آن طور که می‌خواستیم، نتوانستیم، در مسابقه ظاهر شویم، ولی روز یکشنبه بازی بهتری ارائه دادیم و با تغییرات مناسب توانستیم به بازی برگردیم.

امیر رضوی افزود: در بازی آخر ورامین واقعی و قدرت این تیم را خواهید دید.

۲ تیم شهرداری ورامین و سایپا تهران، پیش از این و در لیگ برتر امسال ۴ بار با هم رودر رو شدند، که سهم هر تیم ۲ پیروزی بوده است، اما این بار اوضاع متفاوت است و شکست هر تیم مساوی با خداحافظی از لیگ برتر است و به همین دلیل هر دو تیم تمام توان خود را به کار خواهند گرفت، تا پیروز میدان باشند و دست خالی از این مسابقه خارج نشوند.

منبع: مهر