لیگ برتر والیبال | پیروزی سپاهان برابر سایپا در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم های والیبال سایپا و سپاهان اصفهان در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ در سالنهیات والیبال استان تهران به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی به دلیل شرایط خاص ۲ تیم وثبت آمار ۲ برد در ۳ بازی گذشته از اهمیت نسبتا زیادی برخوردار بود.

ست نخست

بازی در کوارتر نخست از حساسیت بالایی برخوردار بود ۲ تیم از همان ابتدا حملات خوبی ترتیب دادند و توانستند امتیاز های خوبی بگیرند.بازیکنان سایپا اما در کنترل بازی بهتر عمل کردند و در ابتدای کار توانستند از حریفشان پیش بیافتند. این برتری اما زمان خیلی زیادی نبرد و تیم سپاهان خودش را به سرعت به حریف نزدیک کرد. بازی در میانه های این ست کاملا برابر دنبال می شد اما در میانه های ست جریان بازی عوض شد و این تیم سپاهان بود که بهتر بازی می کرد. سپاهانی ها سرانجام توانستند. بهتر ظاهر شوند و در نهایت با نتیجه ۲۵-۲۲ برنده این ست باشند. نکته جالب توجه در این بازی حضور تماشاگران نسبتا خوبی بود که برای تماشای بازی آمده بودند.

ست دوم

بازی در ست دوم مسابقه شرایط متفاوتی داشت این باز سایپایی ها قدرتمند تر ظاهر شدند و شاگردان شهنازی تلاش کردند تا ست نخست را جبران کنند. سپاهانی ها اما نمی خواستند بازنده بازی باشند و هر چه داشتند را به کار گرفتند بازی ۲ تیم بسیار جذاب دنبال می شد اگر چه نار نجی پوشان خیلی زود به امتیاز های ۸ و ۱۶ رسیدند اما بازی در ادامه برابردنبال شد. نکته جالب توجه برای لحظاتی در بازی اعتراض ها به داوری بود که البته به سرعت فروکش کرد.
بازی دو تیم در این ست بسیار حساس و جذاب دنبال شد شرایط. آن هم پیچیده شد سرانجام پس از تساوی ۲ تیم برنده این ست در امتیاز ۲۸ مشخص شد و سپاهان توانست با نتیجه ۲۸ – ۲۶ برنده مسابقه باشد.

ست سوم

بازی در ست سوم با کسب امتیاز برای تیم والیبال سپاهان اغاز شد آن ها به خوبی جریان بازی را کنترل کردند و توانستند خیلی زپد با ۳ امتیاز اختلاف از تیم میزبان پیشی بگیرند. البته بازی در ادامه بسیار جذاب و زیبا دنبال شد و این تیم سایپا بود که توانست خودش را به تیم میهمان نزدیک کند . پس از آن بازی تا امتیاز دهم برابر دنبال شد و این بار نوبت سایپا بود تا بازی را در دست بگیرد و از حریفش پیشی بگیرد . محمدی راد پس از این درخواست وقت استراحت برای سپاهان داشت که خیلی تاثیر نداشت. شهنازی سرمربی سایپا با شور و حرارت خاصی بازی را دنبال می کرد و بازیکنان ۲ تیم هم همانند ست قبلی برای چند صحنه به داور مسابقه معترض شدند. هواداران هم در این میان به خوبی تیمشان را تشویق می کردند.

تیم والیبال سایپا در ادامه توانست با حفظ همین روند خوب امتایز های بیش تری هم بگیرد و فاصله اش را با حریف بیشتر هم کند . آن ها در پایان توانستند با نتیجه ۲۵ – ۱۶ برنده این ست باشند.

ست چهارم

بازی در ست چهارم با کسب امتیاز برای تیم سایپا آغاز شد آن ها توانستند در ابتدای کار امتیاز های خوبی بگیرند و فاصله شان را با حریف زیاد کنند اما این روند ادامه دار نبود و سپاهانی ها به خوبی به جریان بازی برگشتند و امتیاز گرفتند. بازی دو تیم سپس با هیجان زیادی و به طور برابر دنبال شد اما این تیم اصفهانی بود که با استفاده از فرصت هایش توانست رفته رفته اختلاف را بیشتر کند آن ها در نهایت موفق شدند در این ست با نتیجه ۲۵ – ۲۰ برنده بازی باشند.

ادامه پیروزی مدعیان برابر حریفان

تیم های والیبال شهرداری ورامین و‌ شهرداری گنبد هم در دیگر دیدار های امروز توانستند با نتیجه ۳-۰ و ۳-۱ از سد تیم‌های کاله مازندران و شهروند اراک بگذرند و با آمار ۴ برد در ۴ بازی به روند صدر نشینی شان در لیگ برتر ادامه دهند.