لیگ قهرمانان آسیا | الاهلی عربستان – استقلال ایران / حمله 3 امتیازی فرهاد به امپراتور سعودی ها

استقلال پس از تساوی مقابل الشرطه عراق حالا اولین 3 امتیازِ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در مقابل الاهلی عربستان جستجو میکند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آبی پوشان ایرانی و الاهلی عربستان حالا بعد از 3596 روز در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که پس از برکناری برانکو از هدایت الاهلی ، کریستین گروس بلژیکی هدایت این تیم را بر عهده گرفت؛ اما او هم طبق اعلام رسانه های عربستانی، از کارش برکنار شده است تا در نهایت با صالح المحمدی به توافق رسیدند. اما گفته می شود وی در اردوی الاهلی حضور ندارد و نمی تواند برای بازی با استقلال بر روی نیمکت تیمش بنشیند و این موضوع میتواند به نفع استقلال تمام شود.

الاهلی در پایان هفته هجدهم با 33 امتیاز در جایگاه سوم لیگ عربستان قرار دارد و با الهلال صد نشین، ٨ امتیاز اختلاف دارد.

پایان مصدومیت مهاجمان کلیدی الاهلی عربستان

خبر خوب برای نماینده عربستان بازگشت دو مهره کلیدی این تیم یعنی عمر السوما و یوسف بلایلی است که به دلیل مصدومیت بازی‌های اخیر الاهلی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بودند و حالا با تصمیم کادر فنی در فهرست کاروان اعزامی این تیم به کویت قرار گرفتند.

لشکر مصدومان استقلال

استقلال اما با لشکری از مصدومان مواجه است. فرشید اسماعیلی با توجه به غیبت یک ماهه و دور بودن از شرایط بازی، در دیدار مقابل الاهلی غایب خواهد بود و شیخ دیاباته هم همانطور که از قبل پیش بینی میشد به بازی مقابل الاهلی نمیرسد و برای درمان و استراحت راهی کشورش شده است. با توجه به غیبت قائدی در تمرینات استقلال به نظر می‌رسد او هم شانس چندانی برای رسیدن به این بازی نداشته باشد. به این نکته هم اشاره کنیم که سعید رمضانی سرپرست استقلال هم به دلیل نارضایتی از شرایط موجود استقلال، با این تیم راهی کویت نشد تا امیر سلطانی جانشین موقت او باشد.

فرهاد مجیدی حالا و در غیاب دیاباته و احتمال غیبت قائدی، تبریزی و زکریا مرادی را بعنوان گزینه های موجود برای بازی در کنار مطهری در اختیار دارد. احتمال بازی مرادی با توجه به سابقه کم ضعیف است و احتمالا باید شاهد حضور تبریزی در خط حمله استقلال باشیم. از طرفی با توجه به وضعیت فنی تبریزی و عملکرد پر انتقاد وی ممکن است فرهاد قید بازی با 2 مهاجم را بزند و مطهری را به عنوان تک مهاجمِ هدف یا تارگت به میدان بفرستد.

بازی 6 امتیازی

با توجه به اینکه هر دو دیدار هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در گروه A، با تساوی 1 – 1 به پایان رسید، این بازی یک جدال ٦ امتیازی خواهد بود و برنده به آینده امیدوار شده و بازنده کاری سخت برای ادامه راه خواهد داشت و نتیجه مساوی به سود هیچکدام نخواهد بود.

دوشنبه 28 بهمن 98

این دیدار روز دوشنبه ساعت 19:00 در ورزشگاه جابر بن احمد کویت به قضاوت تیم داوری از کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.
تیم داوری: داور: کو هیون جین کمک ها: یون کوانج یول – پارک سانگ جون داور چهارم: کیم دایونگ هر ۴ داور از کره‌جنوبی، ناظر داوری: نظیر محمد از سنگاپور

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: زمان پخش بازی الاهلی عربستان و استقلال + ترکیب احتمالی 
لیگ قهرمانان آسیا | تیم داوری بازی استقلال و الاهلی مشخص شد 
لیگ قهرمانان آسیا | سرمربی رقیب استقلال اخراج شد